Spotkanie będzie miało formę śniadania biznesowego z dodatkową sekcją networkingową przy porannej kawie. Podczas wydarzenia Piotr Karwatka, CTO Divante przybliży uczestnikom, jak wygląda i ile może kosztować migracja serwisu na platformę Magento 2. Drugą część zdominuje Case Study migracji na Magento 2 sklepu internetowego jednej ze znanych i lubianych polskich marek, Solar. Marta Oleszak, Manager Sklepu Internetowego Solar oraz Izabela Majer, Senior Project Manager w Divante opowiedzą, jak przebiegał ten skomplikowany proces oraz jakie korzyści płyną ze zmiany platformy.
Magento to dziś wiodąca platforma eCommerce w zestawieniach takich, jak Internet Retailer Top 1000, B2B 300 i Hot 100. Firma współpracuje z detalistami, markami i producentami w branży B2B oraz B2C. Poza flagową platformą eCommerce open source, Magento posiada bogate portfolio rozwiązań omnichannel w chmurze. Magento 2 to nowa odsłona tej kultowej platformy, z nieco zmienioną architekturą, wzbogacona o szereg funkcji przydatnych nie tylko w przypadku serwisów B2C, ale również B2B.
Zobacz również
Agenda wydarzenia:
9:00 Start rejestracji
9:15 Rozpoczęcie spotkania
9:30 Jak wygląda Migracja na Magento 2.0 i ile może kosztować? Piotr Karwatka (Divante)
10:00 Przerwa kawowa
10:15 Prezentacja Magento
10:45 Przerwa kawowa
11:00 Case study Solar Iza Majer (Divante) i Marta Oleszak (Solar)
11:30 Networking
Zarejestruj się na event.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing