W przeciwieństwie do innych marek, które zachęcają ludzi do pozostania przyklejonym w świecie wirtualnym, oferując coraz to lepsze aplikacje, O2 uważa, że każdy powinien wyjść i żyć pełnią życia wśród ludzi. Nic nie przebije emocjonalnego połączenia muzyki i ludzi na żywo, a akcja #FollowTheRabbit przypomina, jakie to wartościowe.
Na potrzeby akcji agencja VCCP stworzyła wersję niebieskiego królika w rozszerzonej rzeczywistości. Dzięki Snapchatowi, po odblokowaniu specjalnie zaprojektowanego obiektywu użytkownicy mogą zobaczyć, jak niebieski królik krąży w ich środowisku, a później biegnie, by ostatecznie zniknąć w portalu.
Zobacz również
Więc nie czekajcie, aż przez zasiedzenie nawiedzać Was będą niebieskie króliki. Podążajcie z ludźmi za muzyką i cieszcie się życiem!
PS
Niedawno Mastercard przekonywał nas, że muzyka jest pasją, która pomaga przekraczać granice i zachęca do przełamywania barier. Marka dzięki kampanii „Start Something Priceless” starała się zburzyć mury, które powstały między ludźmi z różnych powodów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing