Salvatore z Włoch i Takashi z Japonii – bohaterowie serii spotów reklamowych marki Tarczyński – już kilka lat temu docenili smak wyjątkowych kabanosów. Swoją sympatię do pysznych przekąsek postanowili również zademonstrować fani marki, biorąc udział w konkursie „Zdaniem wielu najlepsze kabanosy na świecie”, który był częścią największej w 2016 roku kampanii reklamowej marki.
Ogólnopolskie działania promocyjne obejmowały reklamę digital, stałą komunikację na fanpage marki oraz przygotowanie dedykowanego landing page www.kabanosy.pl. Zadaniem uczestników konkursu było przygotowanie kreatywnej odpowiedzi na pytanie, mieszkańcy którego miejsca na świecie powinni spróbować kabanosów Tarczyński? Będąca wynikiem przesyłanych zgłoszeń mapa smaków, została pokryta ponad trzema tysiącami zaznaczonych lokalizacji. Być może to właśnie jedną z nich odwiedzi Pan Paweł Kowalski – laureat konkursu. To właśnie w jego ręce trafił voucher o wartości 20 000 zł na realizację marzenia o podróży w dowolne miejsce na świecie. Zwycięzcy sześciu etapów konkursowych z kolei zostali nagrodzeni najnowszymi telefonami iPhone 7 oraz paczkami pełnymi produktów Tarczyński.
Zobacz również
Odbiór nagrody głównej nie był dla Pana Pawła łatwym zadaniem. Gwarantując mu przedsmak wielkiej przygody, z którą wiąże się realizacja nagrody głównej, organizatorzy konkursu zaprosili go do Domu Ekscentrycznego Podróżnika – jednego z escape room’ów toruńskiego Open The Door.
Wcielając się w rolę detektywa, Pan Paweł rozwiązał szereg zagadek, tym samym docierając do walizki skrywającej bon wakacyjny i przydatne w podróży niespodzianki.
Tarczyński S.A. to firma z ponad 25-letnim doświadczeniem w produkcji wędlin, która jest liderem na rynku kabanosów w Polsce oraz wędlin klasy premium.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing