Celem projektu Google jest sfotografowanie najciekawszych obiektów w naszym kraju – muzeów, stadionów, galerii handlowych, parków narodowych i innych. Dzięki urządzeniu o nazwie Trolley wykonywane są ich panoramiczne zdjęcia 360°, co pozwala użytkownikom Map Google na wirtualne zwiedzanie świata. W efekcie powstaje immersyjny materiał, którego oglądanie stanowi niepowtarzalne doświadczenie.
Jest to kolejny krok Centrum w stronę wykorzystania nowych technologii w celu zmaksymalizowania wygody i przyjemności odwiedzania go. Wcześniej Blue City jako pierwsze w Warszawie centrum handlowe wprowadziło rozwiązania oparte na użyciu beaconów – zwraca uwagę Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu Centrum Handlowego Blue City. Na miejscu dostępne są też liczne atrakcje używające technologii dla zapewnienia najwyższego poziomu rozrywki – między innymi fontanna multimedialna, interaktywna strefa relaksu oraz pole do minigolfa zawierające elementy UV i 3D.
Zobacz również
Zdjęcia Blue City w ramach Google Street View Special Collections dostępne będą na Mapach Google od 1 marca 2017.
Zapraszamy na www.bluecity.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]