…na temat mediów społecznościowych.
Zarówno Facebook, jak i Instagram stał się platformą do promocji usług, produktów, globalnych marek czy małych i średnich przedsiębiorstw. Coraz częściej o sukcesie w zdobywaniu zaangażowania i uwagi użytkowników, decydują nie doraźne działania, ale przemyślana i odpowiedzialna strategia obecności w social media. O tym, jak wdrożyć ją w praktyce opowiedzą eksperci NapoleonCat i Catvertiser w trakcie 6-godzinnego warsztatu.
Zobacz również
Zdobywaj klientów na Facebooku i Instagramie” skierowany jest do wszystkich tych, którzy chcą rozpocząć, bądź prowadzą kampanie reklamowe na Facebooku czy Instagramie. Bowiem wszystkim przyświeca jeden cel – zdobycie klienta. O tajnikach efektywnych działań opowiedzą Grzegorz Berezowski – CEO NapoleonCat – platformy do analizy i zarządzania treściami w social media i Michał Łukasiewicz – dyrektor zarządzający Catvertiser – platformy optymalizującej kampanie reklamowe na Facebooku
Część teoretyczną uzupełnią warsztaty, w których chcemy pokazać, że prowadzenie komunikacji w wielu mediach społecznościowych wcale nie musi być czasochłonne. Uczestnicy zobaczą także, jak automatyzować wiele procesów, oszczędzając tym samym cenny czas – mówi Grzegorz Berezowski.
Użytkownicy spotkania zdobędą wiedzę, jak krok po kroku stworzyć kampanię reklamową na Facebooku, jak ją optymalizować oraz monitorować. Krótko mówiąc pokażemy „jak to się robi” w mediach społecznościowych – dodaje Michał Łukasiewicz.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szkolenie odbędzie się 17 maja na Puławskiej 467 w centrum konferencyjnym Digital Knowledge Village. Bilety dostępne na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing