Jako marka tworząca produkty dla mężczyzn ZEW for men poświęca dużo czasu na eksplorację pojęcia współczesnego „prawdziwego mężczyzny”. Męskie role są redefiniowane, zmieniają się oczekiwania wobec męskości, a potrzeby samych mężczyzn ulegają ewolucji. ZEW for men nie sprowadza jednak tych zmian jedynie do nietrwałej mody na zarost i konkretną fryzurę, czy ulotnych trendów, jak sposoby czesania lub golenia. Nie chce też odwoływać się do potocznych wyobrażeń, opinii czy stereotypów. Ekipa ZEW for men pokazuje, jak widzi we współczesnym świecie mężczyzn z krwi i kości – swoich klientów i siebie samych.
– Nasze życie to ciągłe poszukiwanie balansu pomiędzy byciem częścią rodziny, społeczności i świata, a dążeniem do zrozumienia siebie, swoich potrzeb i możliwości. Dlatego przygotowaliśmy „Manifest ZEW for men”, który wyraża to dumne podejście. Jedno i drugie kochamy, jedno i drugie jest dla nas ważne. Dlatego męskość w rozumieniu marki zawiera się w dwóch wartościach: odpowiedzialności i wolności – mówi Marcin Mróz, head of sales w ZEW for men.
Zobacz również
Stare porzekadło mówi, że każdy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i zasadzić drzewo, jednak definicja męskości zmieniła się na przestrzeni lat. Ale z Manifestu marki ZEW for men możemy wyczytać, że współczesny „prawdziwy mężczyzna” to już nie lider, łowca czy zdobywca, ale świadomy, wrażliwy i empatyczny partner, odpowiedzialny ojciec, troskliwy syn, często skupiony na pracy, ale oddany także swoim pasjom. To ktoś, kto rozumie siebie, zna swoje potrzeby i możliwości. Dba o relacje z bliskimi i jest ważną częścią rodziny, społeczeństwa i świata. Współczesny mężczyzna idzie własną drogą – nie rezygnuje z swoich zainteresowań, podróżuje, realizuje marzenia, podejmuje wyzwania, przekracza granice. Wybiera świadomie i pozostaje wierny sobie. Stara się żyć w zgodzie z naturą, która wyznacza odwieczny rytm życia.
– Na granicy cywilizacji i natury, miasta i dziczy, tam, gdzie niektórzy widzą konflikt, tam ZEW for men widzi jedność naszej męskiej natury. Właśnie tam można poczuć się na swoim miejscu – poczuć ZEW swojej natury i swojej drogi. Od dawna obserwujemy, że nasi klienci – tak samo jak my – są rozdarci między rodzinnym i zawodowym życiem w mieście, a swoimi pasjami, nierozerwalnie związanymi z naturą. Dlatego stworzyliśmy Manifest ZEW for men – naszą współczesną wizualną interpretację pojęcia męskości, w której oparliśmy się na tarciu pomiędzy tymi światami, razem tworzącymi jedność i harmonię – komentuje film Marcin Mróz.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach