Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zgłoszenia do Best of Facebook @ KTR przedłużone do 27 maja

Kto zrobił najlepszą reklamę na platformach Facebooka w tym roku? Odpowiedź na to pytanie przyniesie kolejna edycja Konkursu KTR. Twórcy reklam zrealizowanych na Facebooku/Instagramie/Messengerze mogą zgłaszać swoje prace do 27 maja 2019 r.
O autorze
1 min czytania 2019-05-17

W tegorocznej edycji KTR – największego konkursu polskiej branży reklamowej po raz kolejny przyznane zostaną nagrody w kategorii specjalnej Best of Facebook. O wyróżnienie mogą ubiegać się twórcy reklam realizowanych za pośrednictwem Facebooka/Instagramu/Messengera pomiędzy 18.03.2017 r. a 27.05.2019 r. Aplikować można za pośrednictwem strony najpóźniej do 27 maja. Zgłoszenia są bezpłatne. 

Nagrody zostaną przyznane na Gali KTR 2019. Jury przyzna trzy statuetki – złotą, srebrną i brązową. Twórcy najlepszej z wyróżnionych kampanii otrzymają akredytacje wraz z przelotami i hotelem dla dwóch osób na Festiwal Cannes Lions. Twórcy pozostałych dwóch reklam na podium zostaną zaproszeni do odwiedzenia siedziby Facebooka w Londynie.

Najlepsze realizacje spośród zgłoszonych wyłoni jury, w którego skład wchodzą przedstawiciele Facebooka:

  • Małgorzata Nierodzińska, Creative Strategist, Facebook
  • Maciej Bernacki, Client Solutions Manager, Facebook
  • Robert Olszewski, Creative Strategist, Facebook

oraz przewodniczący Jury kategorii Communications KTR:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Maciej Twardowski, Creative Director, Ogilvy Poland
  • Kuba Kamiński, Creative Director | Partner, Brain

To kolejny rok partnerstwa Facebooka i konkursu KTR. W ubiegłorocznej edycji konkursu w kategorii Best of Facebook @ KTR nagrodę główną otrzymali twórcy kampanii: „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy dla Greenpeace).

Słuchaj podcastu NowyMarketing