W wyniku wygrania przetargu, agencja rozpoczęła przynajmniej roczną współpracę z marką ZIEMOVIT. GoldenSubmarine będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii komunikacji, w ramach której powstała już wielowątkowa strona produktowa ziemovit.pl. Wśród zadań agencji znalazło się także rozwijanie obecności marki w mediach społecznościowych. Aktualnie przy udziale GoldenSubmarine przeprowadzana jest internetowa kampania reklamowa produktów ZIEMOVIT.
Podstawą obecności marki ZIEMOVIT w Internecie jest strona produktowa kierowana do osób, których pasją jest ogród. Użytkownicy znajdą na niej szczegółowo zaprezentowaną ofertę produktową marki, a także liczne porady dotyczące pielęgnacji roślin w ogrodzie i na balkonie.
Zobacz również
Dążąc do kompleksowości i spójności działań online, CIECH Sarzyna podjął także współpracę z agencją SEO Widzialni.pl, partnerem agencji GoldenSubmarine.
Widzialni.pl odpowiedzialni są za realizację wszelkich działań w obszarze SEO dla funkcjonujących stron produktowych CIECH Sarzyna: Chwastox.pl oraz Agrosar360.pl. Do nowych zadań agencji należy doradztwo i pomoc we wdrożeniu zmian w zakresie optymalizacji, w celu przystosowania strony ziemovit.pl do aktualnych algorytmów. Widzialni.pl zajmą się również analizą ruchu przychodzącego zarówno za pomocą narzędzi Google, jak i oprogramowania autorskiego. Działania te pozwolą na uzyskanie niezbędnych informacji o zachowaniu użytkowników, a także na bieżące aktualizowanie przyjętej strategii SEO.
GoldenSubmarine współpracuje z grupą CIECH od ponad roku. Agencja stworzyła m.in. portal korporacyjny ciechgroup.com, a także wdrożyła dwie strony produktowe dla CIECH Sarzyna chwastox.pl oraz agrosar360.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing