Zimowa odsłona kampanii Żywiecka Kronika Filmowa

Od dziś na antenach głównych stacji ogólnopolskich oraz tematycznych wyemitowany zostanie zimowy spot reklamowy piwa Żywiec. Film jest kontynuacją kampanii „Żywiecka Kronika Filmowa”, w której marka w umiejętny sposób łączy przeszłość z teraźniejszością odwołując się do formatu kroniki filmowej.
O autorze
1 min czytania 2014-12-22

Zastanawiacie się, kiedy wreszcie spadnie śnieg? Bo to, że spadnie i jak w najnowszym spocie Żywca zaskoczy niejedną osobę, to bardziej niż pewne. Tak samo jak to, że chłód da się nam we znaki, a atmosfera w barach i na stoku zrobi się gorąca. I nawet, jak w starym roku czasem mieliśmy pod górkę, to w nowym roku warto ruszyć z kopyta. Bo przecież, gdy jedno się kończy, to drugie się zaczyna.

Najnowszy spot Żywca czerpie z tego co typowo polskie i tradycyjne, jednocześnie w niebanalny sposób łącząc to z nowoczesnością. Całość oczywiście jest opatrzona, typowym dla marki, humorem i dystansem do otaczającego nas świata.

Spot reklamowy emitowany będzie w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych od 22 grudnia br. Dodatkowo, od stycznia kampania wspierana będzie działaniami OOH.

Za kreację spotu oraz OOH odpowiada agencja Just, działania on-line agencja GONG, public relations agencja TBWA PR, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj