Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zimowy pit-stop z Natalią Siwiec

Celem kampanii społecznej „Zimowy pit-stop” jest poprawa bezpieczeństwa na polskich drogach poprzez zwrócenie uwagi kierowców jak istotne są regularne kontrole i wymiana najważniejszych części ich samochodów. Ambasadorką akcji jest Natalia Siwiec.
O autorze
1 min czytania 2012-12-11

Początek zimy to doskonały moment, żeby przypominać kierowcom o znaczeniu stanu technicznego samochodów i bezpieczeństwie na drodze. Na potrzeby kampanii, przeprowadzono ogólnopolskie badanie stacji kontroli pojazdów, z którego wynika, że niemal 80 proc. diagnostów motoryzacyjnych spotkało się w ostatnim roku z propozycją łapówki za dopuszczenie pojazdu do ruchu, a co dziesiąty samochód pojawiający się na przeglądach technicznych nie powinien w ogóle poruszać się po drogach.

Podczas kampanii, mechanicy sieci ProfiAuto będą badać wybrane samochody polskich kierowców w specjalnych pit-stopach, w kilkanaście sekund sprawdzając stan podstawowych części eksploatacyjnych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, w tym stan opon, wycieraczek, czy prawidłowe ustawienie świateł.

Ambasadorką kampanii jest modelka Natalia Siwiec, a wśród patronów merytorycznych znalazły się największe polskie organizacje motoryzacyjne, w tym Polska Izba Motoryzacji, Polska Izba Stacji Kontroli Pojazdów oraz Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych.

Szczegóły kampanii na stronie www.zimowypitstop.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj