Naprawdę nie trzeba wiele, by tak się stało – można ją złapać z Multiwitaminą Odporność DrWitt Premium!
Nową kampanię outdoorową DrWitt Premium poświęcił odporności. Za pomocą kolorowych tablic typu citylight marka pokazuje, że troska o własne samopoczucie może być naprawdę prosta. DrWitt w lekki sposób zachęca do tego, by złapać odporność na jesień – dosłownie i w przenośni. Wszystko to za pomocą funkcjonalnego napoju Multiwitamina DrWitt Premium! Sięgać po DrWitta możemy – tradycyjnie – bez konsultacji z lekarzem czy farmaceutą. Pyszna multiwitamina pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego dzięki zawartym w niej witaminom.
Zobacz również
Nowa kampania gości aż w 27 różnych miastach (m.in. Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu) – tablice pojawiły się w ponad 1 000 lokalizacji!
Litrowa butelka DrWitt Premium to 7 funkcji, w 9 wariantach smakowych, które wspierają różne potrzeby organizmu. Z oferty DrWitta można wybrać jedną z funkcji, odpowiednią do oczekiwań. Obok Odporności są to również: Witalność, Uroda, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.
Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja Heads Advertising.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing