Złota Stevie Award dla kampanii Sony realizowanej przez Think Kong

Kampania realizowana przez agencję social media Think Kong dla Sony została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards 2013 w kategorii Marketing Campaign of the Year – Electronics.
O autorze
1 min czytania 2013-08-20

Celem realizowanej w 2012 r. kampanii była promocja aparatów cyfrowych Cyber-Shot z wykorzystaniem blogów. W jej wyniku na ponad 50 blogach o tematyce fotografii, lifestyle i podróży ukazały się artykuły dotyczące nowych aparatów fotograficznych Sony. Łączny zasięg publikacji i wzmianek o nich w social media to ok. 2 mln osób.

W połowie 2012 roku agencja Think Kong otrzymała zadanie – jak najszybciej i jak najskuteczniej wypromować w Internecie nową serię aparatów Sony Cyber – Shot. Działania miały zapewnić dotarcie, do trudnej grupy docelowej, która na co dzień bombardowana jest ogromną liczbą komunikatów marketingowych i promocyjnych – aktywnych, młodych ludzi, dla których liczą się nie tylko parametry sprzętu, ale też jego wygląd, jakość i poręczność. Jak sprawić, aby komunikat nie umknął ich uwadze?

Odpowiedź jest prosta. Trzeba zaangażować tych, za którymi młodzi ludzie podążają, których uważają za trendsetterów, których wyborami sugerują się przy zakupach – popularnych blogerów piszących na tematy lifestyle, podróżnicze i oczywiście fotograficzne. To dawało pewność, że temat będzie przedstawiony kreatynie i niesztampowo.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na podstawie zasięgu bloga, stopnia interakcji z czytelnikami, jakości publikowanych postów oraz wpływu blogera na społeczność czytelników wytypowano 56 kluczowych, którym powiedziano jedno: opiszcie swoje odczucia na temat aparatów SONY. Zwrócicie uwagę na ich poręczność, jakoś zdjęć i design. Tak właśnie zrobili.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację projektu ze strony agencji Think Kong był odpowiedzialny Adam Skrzypek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się