Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Złota Stevie Award dla kampanii Sony realizowanej przez Think Kong

Kampania realizowana przez agencję social media Think Kong dla Sony została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie Awards 2013 w kategorii Marketing Campaign of the Year – Electronics.
O autorze
1 min czytania 2013-08-20

Celem realizowanej w 2012 r. kampanii była promocja aparatów cyfrowych Cyber-Shot z wykorzystaniem blogów. W jej wyniku na ponad 50 blogach o tematyce fotografii, lifestyle i podróży ukazały się artykuły dotyczące nowych aparatów fotograficznych Sony. Łączny zasięg publikacji i wzmianek o nich w social media to ok. 2 mln osób.

W połowie 2012 roku agencja Think Kong otrzymała zadanie – jak najszybciej i jak najskuteczniej wypromować w Internecie nową serię aparatów Sony Cyber – Shot. Działania miały zapewnić dotarcie, do trudnej grupy docelowej, która na co dzień bombardowana jest ogromną liczbą komunikatów marketingowych i promocyjnych – aktywnych, młodych ludzi, dla których liczą się nie tylko parametry sprzętu, ale też jego wygląd, jakość i poręczność. Jak sprawić, aby komunikat nie umknął ich uwadze?

Odpowiedź jest prosta. Trzeba zaangażować tych, za którymi młodzi ludzie podążają, których uważają za trendsetterów, których wyborami sugerują się przy zakupach – popularnych blogerów piszących na tematy lifestyle, podróżnicze i oczywiście fotograficzne. To dawało pewność, że temat będzie przedstawiony kreatynie i niesztampowo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na podstawie zasięgu bloga, stopnia interakcji z czytelnikami, jakości publikowanych postów oraz wpływu blogera na społeczność czytelników wytypowano 56 kluczowych, którym powiedziano jedno: opiszcie swoje odczucia na temat aparatów SONY. Zwrócicie uwagę na ich poręczność, jakoś zdjęć i design. Tak właśnie zrobili.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za realizację projektu ze strony agencji Think Kong był odpowiedzialny Adam Skrzypek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się