Złoto dla Public Dialog podczas Mercury Excellence Awards 2015/2016

Public Dialog, jako jedyna firma z Polski, została wyróżniona w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Mercury Excellence Awards. Jury za projekt „ARDOR Auctions – Classic Automobiles Auction Event” przyznało złotą statuetkę.
O autorze
2 min czytania 2016-02-23

Nagroda została wręczona w kategorii Client Product Launch. O statuetki konkurowało prawie 650 firm z 23 państw z całego świata.

Mercury Excellence Awards to jeden z najważniejszych i najstarszych międzynarodowych konkursów PR. Nagrody są przyznawane w poszczególnych kategoriach od 1987 roku. Wydarzenie ma na celu promowanie projektów mogących pochwalić się efektywną komunikacją. Charakter Mercury Excellence Awards jest unikalny – to jedyny tego typu konkurs na świecie prowadzony przez niezależną organizację – MerComm, Inc.

W tegorocznej edycji udział wzięło prawie 650 firm z 23 krajów z całego globu. Public Dialog jest jedyną firmą z Polski wyróżnioną w tym roku.

Zgłoszenia w Mercury Excellence Awards są oceniane i rozpatrywane trzykrotnie. Na każdą kategorię przypada wyłącznie jedna statuetka Gold, Silver, Bronze i Honors. Ponadto wśród nagrodzonych złotem projektów wybiera się jeden, który otrzymuje wyjątkowe wyróżnienie – Grand Award. Jury szczególnie doceniło projekt „ARDOR Auctions – Classic Automobiles Auction Event” za jakość uzyskanych publikacji, przekaz, sukces w budowaniu świadomości grup docelowych oraz ogólną efektywność działań komunikacyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zwycięstwo w prestiżowym konkursie Mercury Excellence Awards to dla naszej agencji duże wyróżnienie. Konkurencja była ogromna, rywalizowaliśmy z najlepszymi projektami z całego świata. Zgłoszony przez naszą firmę projekt był sporym wyzwaniem, dotyczył nowej marki, której wizerunek mieliśmy możliwość budować od samego początku. Ważne i bardzo pozytywne jest także to, że po raz kolejny polska agencja została wyróżniona, a także projekty z naszego kraju są zauważane na arenie międzynarodowej – powiedział Paweł Bylicki, Partner Zarządzający w Public Dialog.

Agencja Public Dialog była w pełni odpowiedzialna za przygotowanie dla Domu Aukcyjnego ARDOR Auctions strategii komunikacji PR oraz jej egzekucję. Podczas pierwszej aukcji przeprowadzonej 17 września 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie łącznie wystawiono 58 samochodów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Bardzo cenimy sobie wkład agencji Public Dialog w przygotowanie koncepcji komunikacji i jej egzekucję. Profesjonalizacja rynku samochodów klasycznych to zjawisko w Polsce zupełnie nowe, stąd kluczowe było przygotowanie strategii wejścia na rynek. Wyróżnienie w konkursie Mercury Excellence Awards, jako jedynego zgłoszenia z Polski, pokazuje że nasze potrzeby zostały dobrze zidentyfikowane, a całość działań wzorcowo przeprowadzona. Liczymy, że nagroda pozytywnie wpłynie również na nasze tegoroczne działania, najbliższa aukcja już niebawem w Rozalinie w maju br. – skomentował Michał Wróbel, dyrektor generalny ARDOR Auctions.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mercury Excellence Award to już kolejna nagroda przyznana za komunikację launchu pierwszego w Polsce domu aukcyjnego zabytkowych samochodów oraz premierowej aukcji. Wcześniej projekt został doceniony w konkursie Magellan zdobywając brązową statuetkę. 

Utworzony w marcu 2015 roku ARDOR Auctions, to pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny specjalizujący się w motoryzacji klasycznej. Powstał w odpowiedzi na potrzeby szybko rosnącego rynku samochodów kolekcjonerskich i konieczność jego usystematyzowania oraz profesjonalizacji. Aukcje organizowane przez ARDOR Auctions prowadzone są z zachowaniem najwyższych, zachodnioeuropejskich standardów włącznie z rzetelną wyceną i historii oferowanych pojazdów klasycznych.