Złoto w konkursie Facebook Awards dla DDB&tribal i projektu „#KISSaLOT – Świat pod jemiołą” dla PLL LOT

Po raz pierwszy agencja z Polski doceniona w konkursie Facebook Awards. Ogłoszono zwycięzców tegorocznej edycji Facebook Awards, konkursu nagradzającego najlepsze i najbardziej inspirujące realizacje na Facebooku, które wyznaczają standardy nowoczesnej komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2015-06-15

W jury zasiadły największe autorytety światowej reklamy, m.in. David Droga (Droga5), Nick Law (R/GA) i Gerry Graf (Barton F. Graf 9000). Do tegorocznego konkursu Facebook Awards zgłoszono tysiące projektów zrealizowanych w 80 krajach w 2014 roku.

Wśród nagrodzonych po raz pierwszy w historii konkursu znalazła się agencja z Polski. Złoto w kategorii Media Strategy otrzymał projekt zrealizowany dla Polskich Linii Lotniczych LOT „#KISSaLOT – Świat pod jemiołą”.

„LOT znalazł się wśród pierwszoligowych marek i social mediowych kampanii rozpoznawalnych na całym świecie. Dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu technologii i otwartości klienta na niestandardowe rozwiązania udało się nam zrealizować projekt doceniony przez tak znamienite jury. Jest to też dotychczas najwyższa nagroda dla DDB Worldwide na Facebook Awards” – komentują Zuza Duchniewska-Sobczak i Maciek Waligóra, Executive Creative Directors DDB&tribal.

Za planowanie i zakup mediów w kampanii odpowiadało MEDIA DDB&tribal.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj