Najwyższe, przyznane w kategorii Serwisy online – jedzenie na zamówienie – wyróżnienie dowodzi, że serwis cieszy się wielką popularnością wśród konsumentów korzystających z tego typu usług.
PizzaPortal.pl ma w swojej ofercie niemal 3000 restauracji zlokalizowanych w prawie 300 miastach w całej Polsce. Serwis oferuje każdy rodzaj kuchni: od najczęściej wybieranej kuchni włoskiej, przez potrawy polskie, amerykańskie, indyjskie czy specjały kuchni azjatyckiej i japońskiej.
Zobacz również
Przyznane PizzaPortal.pl wyróżnienie jest dowodem, że dynamiczny rozwój serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej do zamawiania jedzenia przez Internet został zauważony i doceniony przez klientów. Na fakt ten wskazują również wyniki przeprowadzonego badania Serwisy online – jedzenie na zamówienie, według których aż 44% badanych oddało głos na PizzaPortal.pl.
– Dalszy rozwój serwisu, dodanie nowych funkcjonalności oraz stałe podnoszenie jakości obsługi to cele, które stawiamy przed sobą. Dostrzeżenie potencjału PizzaPortal.pl przez osoby na co dzień korzystające z serwisu jest dla nas dużych wsparciem i motywacją do dynamicznych zmian – mówi Bartosz Sala.
– PizzaPortal.pl nie jest jedynie pośrednikiem pomiędzy restauracjami a konsumentami. Dzięki bogatemu doświadczeniu i wsparciu inwestorów dynamicznie dążymy do bycia profesjonalnymi doradcami dla naszych partnerów oraz dostarczać im rozwiązania pomagające rozwijać ich biznes – dodaje Bartosz Sala, prezes PizzaPortal.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Szeroka oferta potraw z całego świata, obecność w prawie 300 miastach w całej Polsce oraz intuicyjny i prosty sposób zamawiania i płatności powodują, że PizzaPortal.pl jest obecnie jednym z najchętniej wybieranych serwisów do zamawiania jedzenia. Rosnąca liczba partnerów serwisu oraz zaangażowanie inwestorów sprawiają, że wiodąca pozycja na rynku zamawiania jedzenia przez Internet w najbliższym czasie będzie umacniana.
Słuchaj podcastu NowyMarketing