We wrześniu Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody ogłosiła, że Panda nie jest już gatunkiem zagrożonym, a tylko „wrażliwym”. Aktualnie bardziej narażone na wyginięcie są niedźwiedzie polarne, których populacja w ciągu najbliższych lat ma zmniejszyć się o jedną trzecią. Dlatego Agencja Grey London zaproponowała re-branding logo WWF. Grupa kreacji agencji pojawiła się w siedzibie WWF z nowym pomysłem na logo, które ma zmienić klimat w 100%, dosłownie i w przenośni.
Zobacz również
-
Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]
-
Hashtagalek w niezwykłej sesji retro odkrywa piękno odświeżonego Hotelu Arche Nałęczów
-
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
Nowe, bardzo proste logo wyposażone byłoby tylko w charakterystyczną twarz niedźwiedzia polarnego. Agencja stworzyła GIF przedstawiający transformację logo. Grey London oferuje je bezpłatnie, twierdząc, że „WWF musi wydawać pieniądze na rzeczy ważniejsze niż branding marki”.
Agencja, jak i WWF utrzymują, że nowe logo jest w stanie przyczynić się do zmiany postrzegania problemu jakim są zmiany klimatyczne.
„Lá Fora É Mais Legal”: Fruittella zachęca dzieci do wyjścia na dwór i tworzy książkę, którą można czytać tylko w słońcu
Słuchaj podcastu NowyMarketing