We wrześniu Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody ogłosiła, że Panda nie jest już gatunkiem zagrożonym, a tylko „wrażliwym”. Aktualnie bardziej narażone na wyginięcie są niedźwiedzie polarne, których populacja w ciągu najbliższych lat ma zmniejszyć się o jedną trzecią. Dlatego Agencja Grey London zaproponowała re-branding logo WWF. Grupa kreacji agencji pojawiła się w siedzibie WWF z nowym pomysłem na logo, które ma zmienić klimat w 100%, dosłownie i w przenośni.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Nowe, bardzo proste logo wyposażone byłoby tylko w charakterystyczną twarz niedźwiedzia polarnego. Agencja stworzyła GIF przedstawiający transformację logo. Grey London oferuje je bezpłatnie, twierdząc, że „WWF musi wydawać pieniądze na rzeczy ważniejsze niż branding marki”.
Agencja, jak i WWF utrzymują, że nowe logo jest w stanie przyczynić się do zmiany postrzegania problemu jakim są zmiany klimatyczne.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing