Zapewnianie kierowcom spokoju ducha podczas jazdy w każdych warunkach jest głównym celem działań Nokian Tyres.
Marki należące do tego producenta opon pochodzącego z najdalej wysuniętego na północ zakątka świata od zawsze kojarzą się z wysoką jakością i bezpieczeństwem, czyli walorami, o które firma w dalszym ciągu będzie się troszczyć po odświeżeniu wizerunku. Nokian Tyres stanowi jedną z najbardziej zrównoważonych spółek w swojej branży. Odnowiona marka koncernu szanuje skandynawskie wartości oraz podchodzi do życia z dbałością i odpowiedzialnością jeszcze większą niż wcześniej.
Zobacz również
– Ze względu na to, że jesteśmy skandynawską firmą, dbanie o ludzi i środowisko przychodzi nam całkowicie naturalnie. Chcemy być pierwszym wyborem dla wymagających klientów – osób, którym zależy na pełni spokoju i które z tego względu wybierają najnowocześniejsze technologie i bezpieczeństwo, a przy tym wspierają marki biorące na siebie odpowiedzialność za naszą planetę i jej przyszłość – mówi Hille Korhonen, prezes i dyrektor generalny Nokian Tyres.
Nowa marka wspiera globalny rozwój
Odświeżona marka uczyni Nokian Tyres atrakcyjniejszym wyborem przede wszystkim na rozwojowych dla niej rynkach Ameryki Północnej i Europy Środkowej, na których spółka dąży do wzrostu zysków także poza sektorem tradycyjnych opon zimowych.
– Nokian Tyres jest liczącym się graczem, zwłaszcza na rynku opon zimowych. Zamierzamy utrzymać ten poziom w przyszłości. Jako skandynawski producent opon oraz twórca pionierskich rozwiązań dostosowanych do trudnych warunków, nasza firma ma solidne podstawy i możliwości, by z sukcesem rozszerzać swoją działalność na inne segmenty, z uwzględnieniem sektora opon letnich i całorocznych. Nowa marka kładzie nacisk na całkowity spokój ducha. Pod tym względem świetnie wspomaga nasz rozwój – dodaje Korhonen.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Nowoczesne logo, które oddaje hołd długiej historii Nokian Tyres
Zaprojektowany na nowo wizerunek marki czerpie inspirację z prostej estetyki skandynawskiego wzornictwa. Spokojną kolorystykę podkreślają miękkie, naturalne odcienie. Paleta barw w dalszym ciągu będzie uwzględniać znajomą zieleń brzozowych liści. Uproszczony, okrągły kształt logo bazuje na wymiarach autentycznej opony. Będzie wykorzystywany jako powracający element graficzny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Aby uczcić 120. urodziny firmy oraz jej długą historię, stworzyliśmy oprawę graficzną inspirowaną oryginalnym krojem pisma wykorzystywanym już w XIX wieku – tłumaczy Antti-Jussi Tähtinen, wiceprezes ds. marketingu i komunikacji.
Nowy wizerunek marki Nokian Tyres będzie wprowadzany stopniowo na wiosnę 2018 roku. Więcej informacji na ten temat można uzyskać na stronie internetowej firmy oraz podczas wiosennej kampanii, która ruszy w marcu.