FIXIT SA to firma zajmująca się opieką serwisową i posprzedażową sprzętu oraz oprogramowania, odznaczająca się unikalnym customer experience oraz szeregiem komplementarnych usług poszerzających pozytywne doświadczenia klientów i producentów, z którymi współpracują. W związku z ciągłym rozwojem firmy na rynku europejskim, postanowiła ona zmienić swoją komunikację wizerunkową. Dotychczasowe logo — biało-czerwony napis z nazwą firmy, jak i strona internetowa zostały dostosowane do aktualnych trendów, dzięki czemu firma może wyróżnić się na tle konkurencji.
– Podczas pracy nad nową identyfikacją wizualną marki FIXIT SA zależało nam na tym, aby jak najlepiej poznać firmę – to, czym się zajmuje, jaka jest jej wizja i cele. Samo logo miało być jedynie liftingiem starej wersji. Marce zależało na utrzymaniu dotychczasowej kolorystyki oraz stworzeniu nowego logo zgodnie z pierwowzorem, składającego się z jednego logotypu. Wspólnie z naszym klientem zdecydowaliśmy się na wybór nowoczesnego fontu, który specjalnie dobraliśmy na potrzeby nowej identyfikacji wizualnej. Dodatkowo postanowiliśmy nieco stonować poprzednią kolorystykę, tak aby wszystko było spójne i w zgodzie z aktualnymi trendami – mówi Karolina Małagowska, graphic designer, WĘC PR.
Zobacz również
Minimalizm receptą na sukces
Prosta grafika, przejrzysta forma – to wszystko sprawia, że wizerunek FIXIT SA dostosowuje się do potrzeb rynku. Zmiany, które zaszły w przedsiębiorstwie są odzwierciedleniem nowej strategii marketingowej, oraz zaprezentowania się firmy jako nowoczesnej i innowacyjnej, ale ciągle sięgającej do korzeni i zdobytego do tej pory doświadczenia.
W designie strony widać inspirację obecnymi trendami – minimalizmem i prostotą. Całość stała się teraz delikatna i przyjazna dla oka. Projekt jest przemyślany na wielu płaszczyznach, co nie jest proste w przypadku strony o tak skomplikowanej strukturze, mającej kilkadziesiąt zakładek, które muszą ze sobą dobrze współgrać. Ważnym udogodnieniem, które firma wprowadziła na swojej witrynie, jest jej intuicyjność, co z pewnością ułatwia poruszania się po stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za rebranding FIXIT SA odpowiedzialna była krakowska agencja public relations WĘC PR, specjalizująca się w prowadzeniu działań komunikacyjnych z sektora IT. Firma oferuje kompleksowe usługi z zakresu PR-u korporacyjnego, mediów społecznościowych, CSR, czy też obsługę marketingową. Klientami agencji są między innymi Acer, ADATA/XPG, GetHero oraz Olympus.
Słuchaj podcastu NowyMarketing