Poznańska agencja komunikacyjna Q&A Communications od 10 lat organizuje spotkania dla przedstawicieli branży PR i marketingu, podczas którego wspólnie z ekspertami komentowaliśmy wybrane kampanie nagrodzone na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, wydarzeniu na stałe wpisanym w branżowy kalendarz. Dlatego, mimo że z powodu pandemii, festiwal nie odbył się w 2020 roku, Agencja Q&A Communications postanowiła kontynuować jego tradycję, również w nowej formule. Tegoroczna nazwa, New Normal Creative Comms Meeting, wskazuje na nowe okoliczności, z którymi od kilku miesięcy mierzą się wszystkie branże.
– W minionym roku świat stanął w obliczu zupełnie nowej sytuacji – tym bardziej chcemy być blisko tego, co nas porusza. Z ekspertami porozmawiamy o wszystkim, co inspiruje, oburza lub zachwyca. W myśl „Business as unusual” chcemy być otwarci na zmiany, jakie niesie za sobą nowa rzeczywistość i przybliżyć uczestnikom X. New Normal Creative Comms Meeting najbardziej kreatywne rozwiązania wypracowane w ostatnim czasie. I koncentrujemy się przede wszystkim na działaniach przyjaznych dla planety, ponieważ w dłuższej perspektywie, to kryzys klimatyczny jest tym, co gruntownie przebuduje świat, co sprawi, że nie będzie można robić rzeczy tak jak zwykle, że skończy się business as usual – mówi Przemysław Wojak, managing partner w Q&A Communications.
Zobacz również
Zmiany są w modzie
Już 8 lutego odbędzie się pierwsze z serii spotkań, które wystartuje pod hasłem „Zmiany są w modzie”. Zostanie ono poświęcone zrównoważonemu rozwojowi, świadomej konsumpcji oraz wizji przyszłości w świecie mody. Panelistki Ewelina Antonowicz (prezeska Fashion Revolution Polska; studentka Sustainable Development, która zajmuje się problematyką zrównoważonego rozwoju w branży odzieżowej) oraz Martyna Zastawna (pionierka i propagatorka idei Zero Waste w Europie; założycielka WoshWosh – pierwszej na świecie firmy odnawiającej obuwie oraz SzeptSzum – pierwszej w Polsce agencji marketingu odpowiedzialnego społecznie;) porozmawiają o tym, jak pandemia koronawirusa wpłynęła na zachowania konsumentów mody i czy jest początkiem wielkich zmian w branży fashion.
– Zmiany są w modzie! A wraz z nimi również odpowiedzialność. Podczas spotkania postaramy się odpowiedzieć na kilka bardzo istotnych pytań. Czy pandemia nauczyła nas odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji? Czy teraz łatwiej będzie realizować ideę zero waste i założenia sustainability? Bądźcie z nami i dowiedzcie się, dokąd zmierza branża fashion – zachęca Martyna Zastawna.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Czas dynamicznych zmian to najlepszy moment na refleksję nad przyszłością świata mody. Czy branża odzieżowa może jeszcze funkcjonować w sposób przyjazny dla środowiska? Od czego zacząć szukanie balansu i zrównoważonego rozwoju na nowo? Jest wiele możliwych scenariuszy, a my zastanowimy się nad tymi, które są najbardziej prawdopodobne i najbardziej oczekiwane. Jeżeli ten temat jest Wam bliski, dołączcie do nas i weźcie udział w dyskusji! – dodaje Ewelina Antonowicz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Business as unusual
Temat przewodni jubileuszowej edycji to „Business as unusual”. Pandemia sprawiła, że wiele firm musi stawić czoła sytuacjom, na które nie były przygotowane. „Business as usual” to pasywna postawa wobec nowej rzeczywistości i trzymanie się utartych schematów. „Business as unusual” wiąże się zaś z gotowością na zmiany, ale również z realizowaniem założeń sustainability, mimo niesprzyjających warunków. Wśród analizowanych zagadnień znajdą się m.in. ekonomia obiegu zamkniętego czy podróżowanie w czasie pandemii.
Panel wystartuje 8 lutego o 18:00 i będzie transmitowany na żywo. Do wydarzenia można dołączyć pod adresem.