TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w MBridge: Brożonowicz u steru agencji, Balcer z nowym projektem

Z początkiem kwietnia br. Maciej Brożonowicz objął stanowisko CEO agencji marketingowej MBridge – Marketing Experts. Zastąpi na nim Dariusza Balcera, który będzie rozwijał koncept opierający się na kompleksowym wsparciu małych i średnich e-commerców oraz inwestowaniu w ich wzrost.
O autorze
1 min czytania 2021-05-05

Od kwietnia tego roku za działania MBridge będzie w pełni odpowiadał Maciej Brożonowicz. Do tej pory pełnił on funkcję COO i razem z Dariuszem Balcerem, dotychczasowym CEO, rozwijał kompetencje agencji w takich obszarach jak: SEO, SEM, content marketing, analityka internetowa, social ads, CRM oraz performance UX.

Maciej Brożonowicz jest założycielem i współtwórcą MBridge. Z branżą reklamową związany od 13 lat. Odpowiadał m.in. za tworzenie i zarządzanie strategiami SEO dla dużych portali contentowych oraz e-commercowych, m.in.: dla Cushman & Wakefield, Jones Lang LaSalle i Agora. W latach 2012-2016 zarządzał działem SEO i Content Marketingu w Grupie Empik.

Z kolei Dariusz Balcer stanie na czele nowego podmiotu w ramach grupy – CGrow, który będzie koncentrował się na wsparciu rozwoju małych i średnich e-sklepów. Agencja umożliwi im – poprzez zapewnienie dofinansowania oraz doradztwa w zakresie prowadzenia biznesu – skalowanie działalności i szybkie osiągnięcie wzrostu sprzedaży.

Dariusz Balcer pełnił funkcję CEO MBridge w latach 2016-2021. Wcześniej pracował głównie dla firm z obszaru e-commerce. Zdobywał doświadczenie m.in. zarządzając marketingiem sklepów internetowych w ramach Grupy EMF oraz projektami B2C w Gazeta.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj