Magdalena Majewska z branżą marketingową związana jest od kilku lat, w czasie których prowadziła kampanie dla wielu znanych marek, takich jak: RMF, BP, Amica, Merkury Market, Rolmarket czy Minti Shop. Na co dzień odpowiada za jakość usług dotyczących płatnego ruchu oraz zarządzanie i koordynację pracy działu PPC. Obok rozległej wiedzy oraz doświadczenia w działaniach PPC, Magdalena ceniona jest za umiejętność zarządzania zespołem oraz wsparcie merytoryczne współpracowników.
– W Promotraffic awansowałam od stanowiska specjalisty do Head of PPC. W międzyczasie nasz zespół rozrósł się z trzech do dwunastu wspaniałych ludzi, bez których nie wyobrażam sobie pracy. Cieszę się, że będę mogła stać na czele tak dobrego działu PPC i mam nadzieję, że kolejne lata przyniosą kolejne wzrosty i sukcesy – mówi Magdalena Majewska.
Zobacz również
Michał Gwóźdź związany z branżą jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywał, z jednej strony pracując w dziale SEO dla znanej marki obuwniczej Sizeer, a z drugiej prowadząc własną działalność agencyjną, w której organizował dział SEO/SEM od podstaw. Równolegle wspierał przez kilka lat działania w jednej z krakowskich agencji marketingowych. W PromoTraffic odpowiedzialny jest za podnoszenie efektywności prowadzonych działań dla klientów, organizację pracy działu SEO, zwiększanie sprzedaży usług oraz dbanie o rozwój ścieżek karier specjalistów. Za swój cel obrał zbudowanie wizerunku firmy, która będzie znana w Polsce z najbardziej efektywnych usług w zakresie SEO.
– Naszym głównym priorytetem w 2020 roku jest ustandaryzowanie usług Premium dla dużych klientów oraz ciągły rozwój organizacji pod kątem wielkości i ilości obsługiwanych projektów. Skupiamy się na wzrostach ruchu oraz konwersji na stronach naszych klientów tak, aby realizować zakładane cele. Pracujemy również nad wewnętrznymi narzędziami, które pozwolą w dokładniejszy sposób estymować nakłady finansowe oraz czas niezbędny do realizacji założonych celów. Najważniejsze to dostosowanie się do dynamicznie rozwijającego się rynku oraz procesów związanych ze zwiększaniem efektów wynikających z codziennej pracy specjalistów – powiedział Michał Gwóźdź.
W ostatnim czasie w PromoTraffic zaszło wiele zmian, u których podstaw leży reorganizacja w samej strukturze agencji. Wyrazem tego jest nastawienie na rozwój pracowników, którzy już są związani z firmą oraz nawiązywanie współpracy z najlepszymi specjalistami na rynku. Kolejnym krokiem, który Promotraffic chce postawić, jest wzmocnienie działu Customer Success o osobę na analogicznym stanowisku.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing