TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w PromoTraffic: Magdalena Majewska zostaje head of PPC, a Michał Gwóźdź head of SEO

Magdalena Majewska awansowała ze stanowiska team lidera na head of PPC. To jednak nie koniec zmian w agencji PromoTraffic: analogiczną funkcję w dziale SEO, objął Michał Gwóźdź.
O autorze
1 min czytania 2020-01-30

Magdalena Majewska z branżą marketingową związana jest od kilku lat, w czasie których prowadziła kampanie dla wielu znanych marek, takich jak: RMF, BP, Amica, Merkury Market, Rolmarket czy Minti Shop. Na co dzień odpowiada za jakość usług dotyczących płatnego ruchu oraz zarządzanie i koordynację pracy działu PPC. Obok rozległej wiedzy oraz doświadczenia w działaniach PPC, Magdalena ceniona jest za umiejętność zarządzania zespołem oraz wsparcie merytoryczne współpracowników. 

– W Promotraffic awansowałam od stanowiska specjalisty do Head of PPC. W międzyczasie nasz zespół rozrósł się z trzech do dwunastu wspaniałych ludzi, bez których nie wyobrażam sobie pracy. Cieszę się, że będę mogła stać na czele tak dobrego działu PPC i mam nadzieję, że kolejne lata przyniosą kolejne wzrosty i sukcesy – mówi Magdalena Majewska. 

Michał Gwóźdź związany z branżą jest od 6 lat. Doświadczenie zdobywał, z jednej strony pracując w dziale SEO dla znanej marki obuwniczej Sizeer, a z drugiej prowadząc własną działalność agencyjną, w której organizował dział SEO/SEM od podstaw. Równolegle wspierał przez kilka lat działania w jednej z krakowskich agencji marketingowych. W PromoTraffic odpowiedzialny jest za podnoszenie efektywności prowadzonych działań dla klientów, organizację pracy działu SEO, zwiększanie sprzedaży usług oraz dbanie o rozwój ścieżek karier specjalistów. Za swój cel obrał zbudowanie wizerunku firmy, która będzie znana w Polsce z najbardziej efektywnych usług w zakresie SEO.

– Naszym głównym priorytetem w 2020 roku jest ustandaryzowanie usług Premium dla dużych klientów oraz ciągły rozwój organizacji pod kątem wielkości i ilości obsługiwanych projektów. Skupiamy się na wzrostach ruchu oraz konwersji na stronach naszych klientów tak, aby realizować zakładane cele. Pracujemy również nad wewnętrznymi narzędziami, które pozwolą w dokładniejszy sposób estymować nakłady finansowe oraz czas niezbędny do realizacji założonych celów. Najważniejsze to dostosowanie się do dynamicznie rozwijającego się rynku oraz procesów związanych ze zwiększaniem efektów wynikających z codziennej pracy specjalistów – powiedział Michał Gwóźdź. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ostatnim czasie w PromoTraffic zaszło wiele zmian, u których podstaw leży reorganizacja w samej strukturze agencji. Wyrazem tego jest nastawienie na rozwój pracowników, którzy już są związani z firmą oraz nawiązywanie współpracy z najlepszymi specjalistami na rynku. Kolejnym krokiem, który Promotraffic chce postawić, jest wzmocnienie działu Customer Success o osobę na analogicznym stanowisku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing