Zmiany w strukturach Cube Group / 5 awansów

Cube Group połączył działy obsługi klienta dwóch marek ze swojego portfolio: NetSales (sieci reklamowej performance dwukrotnie nagrodzonej Efektonem za realizowane kampanie) oraz MailSales (agencji e-mail marketingowej).
O autorze
1 min czytania 2016-03-24

Zmiana ma na celu zapewnienie kompleksowej i jeszcze bardziej spójnej obsługi klienta w ramach jednej struktury, a także zwiększenie efektywności i konwersyjności poprzez szerszą ofertę narzędzi performance marketingowych. 

Połączony zespół obsługi klienta – pracujący dla obu marek – wspólnie prowadzi obecnie działania online dla ponad 100 klientów bezpośrednich oraz domów mediowych.

Na stanowisko Managing Director NetSales & MailSales nowej struktury awansowała Kamila Majcher. Majcher jest związana z Cube Group od 2011 roku. Wcześniej na stanowisku Head of E-mail marketing zarządzała od początku marką MailSales, gdzie m.in. poszerzyła zakres oferty dla klientów – od obsługi mailingów zewnętrznych wysyłanych do prawie miliarda kont e-mail aż po obecnie kompleksową realizację wszelkich działań e-mail marketingowych. 

Na stanowisko Group Account Directora awansował Michał Sienko, na stanowiska Team Leaderów zaś – Adam Matwijczyk, Joanna Królik i Klaudia Hernik

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprócz NetSales i MailSales w ramach struktury Cube Group funkcjonuje również osobno marka SalesMedia, realizująca efektywnościowe działania online marketingowe dla klientów z branży e-commerce. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing