TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zmiany w strukturze agencji Beeffective

Magdalena Firfa awansuje na stanowisko creative leader w Beeffective, Norbert Korus nowym performance marketing managerem a Łukasz Kiersznikiewicz obejmuje stanowisko graphic designer / lead.
O autorze
1 min czytania 2023-08-16

Magdalena Firfa awansuje na stanowisko creative leader w trójmiejskiej agencji digital marketingu Beeffective. Agencja zmienia również strukturę działu zajmującego się kampaniami digitalowymi i nowym performance marketing managerem zostaje Norbert Korus. Nowe stanowisko w firmie obejmuje także Łukasz Kiersznikiewicz i awansuje na graphic designer / lead.

– Nie byłoby Beeffective bez ludzi. Łukasz jest człowiekiem. Ba! Nie byle jakim. Od teraz staje się wsparciem samego Art Directora – mówi Maciej Goś, art director w Beeffective. – Łukasz będzie odpowiedzialny za organizację bieżącej obsługi klientów, a także procesów kreatywnych w teamie – dodaje.

Inne działy również nie zwalniają tempa. – Norbert Korus już raz udowodnił, że jest pracownikiem, jakiego niejedna agencja chciałaby mieć w swoich szeregach – Mówi Anita Piasecka, head of performance marketing. – Norbert będzie odpowiadał za merytoryczne wsparcie przy projektach dla kluczowych klientów – dodaje.

– Pomysły, jakie generowała Magdalena Firfa w ramach działań w mediach społecznościowych dla Klientów, wielokrotnie przerastały możliwości osławianej ostatnio sztucznej inteligencji – mówi Klaudia Chmielewska, head of social media agencji. – Na nowym stanowisku będzie mogła jeszcze bardziej wykorzystać swoje unikalne umiejętności, odpowiadając za koncepcje kreatywne – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj