Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Zmiany w zarządzie i Biurze Reklamy ZPR Media SA

Marek Białek zrezygnował z funkcji wiceprezesa zarządu ZPR Media SA, odpowiadającego za pion reklamy. Funkcję dyrektora biura reklamy Grupy Super Express objęła Anna Sobota.
O autorze
0 min czytania 2018-04-06

Do zarządu ZPR Media SA dołącza Ewa Latkowska, której jako wiceprezesowi podlegać będzie pion produkcji telewizyjnej i wideo.

Marek Białek otrzymał nowe zadania w Grupie jako doradca zarządu ZPR Media SA. – Naszym zadaniem jest jeszcze efektywniejsze wykorzystanie zaplecza, które dziś produkuje materiały dla stacji telewizyjnych oraz klientów komercyjnych, a w dalszej kolejności komercjalizacja tego segmentu na szerszą niż dotąd skalę – mówi Marek Białek.

ZPR Media SA kontynuuje strategię rozwoju zakładającą produkcję i dystrybucję treści zapewniających odbiorcom informację, rozrywkę oraz inspiracje i porady w życiu codziennym, a partnerom biznesowym skuteczne i efektywne dotarcie do grupy celowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj