Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury wszystkich dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych 5 osób, które dołączą do 5 członków poprzedniego składu Zarządu.
Skład obecnego zarządu:
Zobacz również
- Maciek Waligóra, executive creative director, DDB
- Wojtek Dagiel, creative director, co-founder, Lvov
- Marta Frączek, associate creative director, Saatchi & Saatchi IS
- Kuba Sagan, creative director, co-founder, Feeders Agency
- Tytus Klepacz, creative director, Freelancer
- Sylwia Rękawek-Michoń, creative group head, Leo Burnett
- Agnieszka Klimczak, executive creative director, FCB Bridge2Fun
- Marcin Talarek, creative director, IRL
- Marcin Sosiński, executive creative director, Mccann Worldgroup
- Maciek Twardowski, executive creative director, Ogilvy
Zarząd KTR jest zespołem działającym na rzecz twórców kreatywnej komunikacji. Zadaniem zarządu, jako reprezentacji środowiska, jest między innymi dbanie o rozwój i wysoki poziom inicjatyw, takich jak Konkurs KTR, Young Creatives, ale też przegląd portfolio See&Say i wystawa Must See. Istotną zmianą, wprowadzoną od tego roku jest trzyletnia kadencja powołanego zarządu, z możliwością przedłużenia kadencji tylko na kolejne trzy lata. W skład zarządu KTR wchodzą aktywnie działający twórcy komunikacji.