Do zarządu KTR mogły zgłaszać się osoby, które były w jury dotychczasowych edycji Konkursu KTR. Spośród zgłoszonych kandydatów i kandydatek zostało wybranych 7 osób, które dołączą do 4 członków poprzedniego składu Zarządu.
Skład obecnego zarządu:
Zobacz również
- Małgorzata Drozdowska, creative partner, FCB&theMilkman
- Ola Jasionowska, projektantka graficzna, Zarząd Zieleni m.st. Warszawy
- Tytus Klepacz, content & creative consultant, PZL
- Barbara Niedziela, strategy director, 2012 Agency
- Michał Sęk, executive creative director & partner, 180heartbeats + Jung V Matt
- Marcin Sosiński, co-managing director & executive creative director, McCANN Poland
- Dawid Szczepaniak, chief creative officer Poland, VMLY&R
- Justyna Sztengreber, public relations director & partner / dyrektor marketingu, Huta19 im. Joachima Fersengelda / Lisek.App
- Marcin Talarek, associate creative director, GONG
- Maciek Twardowski, executive creative director, Ogilvy
- Jacek Walesiak, partner & creative director, Mamastudio
Nie ma dobrej kreacji bez dobrej strategii, nie ma dobrego PR-u bez dobrego pomysłu na ten PR, nie ma wybitnych ilustracji bez kreatywności. Znakomity design także wymaga pomysłowości. Wszystko się ze sobą przenika, a tworzenie kreacji w dzisiejszym świecie wymaga rozumienia specyfiki wielu dyscyplin oraz tego, jak mogą one ze sobą tworzyć synergię. Dlatego nowy zarząd KTR składa się tym razem nie tylko z dyrektorów kreatywnych i osób z działu kreacji, ale także z osób związanych ze strategią, designem, PR-em oraz ilustracją. To multidyscyplinarne grono doskonałych specjalistów, a przede wszystkim fantastycznych ludzi z prawdziwą pasją. Nowy zarząd będzie także starał się współpracować projektowo z osobami spoza zarządu, które zgłaszały swoją kandydaturę oraz pomysły na ciekawe inicjatywy branżowe – powiedział Maciek Twardowski.
Na pierwszym spotkaniu został wybrany przewodniczący zarządu KTR – Maciek Twardowski, który będzie pełnił tę funkcję przez najbliższe 3 lata.
To wielki zaszczyt, bardzo dziękuję nowemu zarządowi KTR za powołanie mnie na przewodniczącego. Dziękuję także wszystkim, którzy przez ostatnie lata włożyli mnóstwo energii i pasji w rozwój KTR-u, a teraz właśnie kończą swoją kadencję w zarządzie. KTR to ogromny, prawie 20-letni dorobek całego naszego środowiska, który trzeba uszanować. Jednocześnie to też przyszłość, misja i spore zadanie, które ciągle przed nami stoi. Zadanie wielowymiarowe polegające przede wszystkim na rozwoju, ciągłym docenianiu twórców oraz naszych partnerów po stronie klienta, rozwoju współczesnej roli Klubu oraz nieustającego wspierania rozwoju kreatywności. Jesteśmy już po pierwszym spotkaniu zarządu i jestem przekonany, że w tym gronie mamy ogromną moc, żeby taką misję realizować – dodaje Twardowski
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing