Priorytetem Lidl Polska jest zapewnianie klientom wysokiej jakości artykułów, w niskiej, lidlowej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Sieć jest też wsparciem dla eksportu będącego platformą wzrostu polskich przedsiębiorstw. Sukces marki Lidl to przede wszystkim zasługa pracowników, o warunki pracy których firma dba z największą starannością. Aktualnie Lidl Polska zatrudnia ponad 24 000 osób na terenie całego kraju.
Wojciech Franciszek Grohn, dotychczasowy członek zarządu w Lidl Litwa, dołączy do Zarządu Lidl Polska. Zastąpi tym samym Piotra Rogowskiego, który obejmie stanowiskow międzynarodowych strukturach Lidla i odpowiadać będzie za obszar zakupów na 11 rynkach m. in. w: Rumunii, Bułgarii, Serbii, Czechach, Słowacji, a także na Węgrzech, Litwie oraz Łotwie.
Zobacz również
– Cieszę się niezmiernie, że do Zarządu Lidl Polska dołączy Wojciech Grohn, dotychczasowy członek zarządu ds. Zakupów w Lidl Litwa. Jestem pewien, że jego wiedza i zaangażowanie przyczynią się do dalszego rozwoju naszej marki. Dzięki 18-letniemu doświadczeniu pracy w Lidlu, zna świetnie specyfikę działania naszej firmy. Jednocześnie serdecznie gratuluję Piotrowi Rogowskiemu. Piotr odpowiadał przez ostatnie 20 lat za holistyczne kształtowanie asortymentu Lidl Polska oraz strategię marketingową, aktualnie zaś jego wiedza i doświadczenie wspierają rozwój obszaru zakupów Lidla na 11 rynkach w Europie. Piotrowi i Wojciechowi życzę wielu kolejnych sukcesów oraz satysfakcji zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym – mówi Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska.
Wojciech Franciszek Grohn swoje pierwsze kroki w karierze stawiał w bankowości Vereins und Westbank AG. Jest związany z Grupą Schwarz od 2003 roku. Przez 10 lat rozwijał swoje doświadczenie w obszarze Zakupów Food i Non Food w Lidl Polska, a od 2014 roku w Lidl Litwa jako członek zarządu. Aktywnie wspierał rozwój i ekspansję spółki na nowym rynku, gdzie w 2016 roku otwarto pierwsze sklepy sieci. Płynnie posługuje się trzema językami.
Piotr Rogowski z Lidlem związany od 20 lat. W Zarządzie Lidl Polska odpowiadał za cały pion zakupów – holistyczne zarządzanie asortymentem, strategie marketingowe i promocyjne, rozwój e-commerce, relacje z dostawcami. W latach 2013-2015 pracował w ramach międzynarodowych struktur pionu zakupów. Od października 2021 objął stanowisko w międzynarodowych strukturach Lidla i odpowiadać będzie za obszar zakupów na 11 rynkach m. in. w: Rumunii, Bułgarii, Serbii, Czechach, Słowacji, a także na Węgrzech, Litwie, oraz Łotwie. Jest absolwentem Internationales Hochschulinstitut Zittau oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Płynnie posługuje się trzema językami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing