Zmiany w zespole komunikacji mBanku

O autorze
1 min czytania 2022-09-22

Od lewej: Kamila Borysławska-Świerczek, Krzysztof Drozd, Kinga Wojciechowska-Rulka, Krzysztof Olszewski, Piotr Rutkowski, Kacper Chudzikiewicz, Emilia Kasperczak

Kinga Wojciechowska-Rulka, dotychczasowa ekspertka ds. relacji z mediami, przeszła do działu komunikacji wewnętrznej. Wspólnie z Kacprem Chudzikiewiczem, który do mBanku dołączył w czerwcu, odpowiada za działania komunikacyjne do pracowników. Pracę w biurze prasowym mBanku w roli specjalisty rozpoczął Krzysztof Drozd.

Od niedawna zespoły biura prasowego i komunikacji wewnętrznej są częścią wydziału komunikacji korporacyjnej mBanku. Kieruje nim Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy. Zespół znajduje się w obszarze komunikacji i strategii marketingowej mBanku, którym w roli dyrektorki departamentu zarządza Iwona Ryniewicz.

W samym zespole nastąpiło kilka zmian. Kinga Wojciechowska-Rulka, dotychczasowa ekspertka ds. relacji z mediami (w mBanku od 13 lat), dołączyła do zespołu komunikacji wewnętrznej. Wspólnie z Kacprem Chudzikiewiczem, ekspertem ds. komunikacji wewnętrznej, odpowiada za działania komunikacyjne banku i grupy skierowane do pracowników. Kacper Chudzikiewicz pracuje w mBanku od czerwca. Ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji wewnętrznej, jak i PR. Odpowiadał m.in. za komunikację do pracowników w Alior Banku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W biurze prasowym w roli specjalisty ds. relacji z mediami pracę rozpoczął Krzysztof Drozd. Do mBanku przeszedł z Telewizji Polsat, gdzie odpowiadał za działania public relations i promocję stacji informacyjnych – Polsat News i Wydarzenia 24. Zespół biura prasowego tworzą Emilia Kasperczak, Piotr Rutkowski, Krzysztof Drozd i Krzysztof Olszewski.

W zespole komunikacji korporacyjnej mBanku jest też Kamila Borysławska-Świerczek, ekspertka ds. marketingu treści, która odpowiada za treści i produkcje video.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się