Aleksandra Pietrzyk Zawadzka w nowej strukturze zarządzającej będzie odpowiadała za sprzedaż i produkcję, a Maciej Tomczyk za finanse, administrację oraz procesy operacyjne w organizacji. Nowe role są naturalną konsekwencją rozwoju Spółki i uwarunkowane szerszym spojrzeniem na biznes z poziomu zarządzającego i operacyjnego. Trzy osobowy skład zespołu to wynik wprowadzonej na początku 2020 r. strategii firmy, opartej na sprzedaży produktów ABSTRA w ramach tzw. „krótkiej karty”, która obejmuje produkcje kanałów dedykowanych markom, produkcje komercyjne oraz działania branded content w oparciu o kanały własne ABSTRA (między innymi Abstrachuje.TV; Beksy, Do Roboty; Dla Pieniędzy).
– Kanały Dla Marek oraz STORIA zgodnie z oczekiwaniami stały się napędem biznesu Abstra. Jednocześnie jest to jasny sygnał z naszej strony, że odchodzimy od influencer marketingu, na którym opieraliśmy nasz biznes w latach 2017-2019 – mówi Olek Wandzel, CEO ABSTRA.