Należący do Grupy Santander Bank Zachodni WBK zachęca do brania odpowiedzialności za przestrzeń, w której się żyje i wspólne dobro. W ogłoszonym we wrześniu konkursie brać mogą udział pomysły, których celem jest poprawa jakości życia, zwiększenie zaangażowania w kulturę, ochrona zabytków i miejsc pamięci, ochrona środowiska naturalnego. Nadesłane w terminie od 22 września do 23 listopada wnioski ubiegają się o granty na ich realizację w wysokości od 2,5 do 20 tys. złotych. Zróżnicowane przedziały grantowe mają zachęcić do zgłaszania również drobnych inicjatyw. Nawet najmniejsza potrzeba ma szansę na realizację. Zwycięskie aplikacje wyłoni specjalnie w tym celu powołana kapituła konkursu, a dodatkowo swoich faworytów wskażą Internauci w głosowaniu, które odbędzie się w okresie 8-14 grudnia. Ogłoszenie wygranych nastąpi 17 grudnia br.
Zgłoszenia o granty nadsyłać można poprzez aplikację dostępną na stronie za pośrednictwem instytucji lub niekomercyjnej organizacji pozarządowej posiadającej osobowość prawną. Konkursowi towarzyszą eventy organizowane w 140 miastach na terenie całej Polski. Partnerami konkursu są TVN, Polskapresse i Media Regionalne.
Zobacz również
Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja PR Pracownia i agencje eventowe T4Media, iXodes, Red Chilli Studio). Planowaniem i zakupem mediów (telewizja, prasa, internet) zajął się dom mediowy Starcom, który odpowiada również za działania branded content w telewizji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]