Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Zmieniaj, poprawiaj, organizuj – trwa konkurs grantowy Banku Zachodniego WBK „Tu mieszkam, tu zmieniam”

Bank Zachodni WBK prowadzi konkurs grantowy, którego celem jest wyłonienie i sfinansowanie najciekawszych inicjatyw zgłaszanych przez lokalne społeczności. Konkursowi towarzyszą eventy i kampania informacyjna, do której media zaplanował Starcom.
O autorze
1 min czytania 2014-11-04

Należący do Grupy Santander Bank Zachodni WBK zachęca do brania odpowiedzialności za przestrzeń, w której się żyje i wspólne dobro. W ogłoszonym we wrześniu konkursie brać mogą udział pomysły, których celem jest poprawa jakości życia, zwiększenie zaangażowania w kulturę, ochrona zabytków i miejsc pamięci, ochrona środowiska naturalnego. Nadesłane w terminie od 22 września do 23 listopada wnioski ubiegają się o granty na ich realizację w wysokości od 2,5 do 20 tys. złotych. Zróżnicowane przedziały grantowe mają zachęcić do zgłaszania również drobnych inicjatyw. Nawet najmniejsza potrzeba ma szansę na realizację. Zwycięskie aplikacje wyłoni specjalnie w tym celu powołana kapituła konkursu, a dodatkowo swoich faworytów wskażą Internauci w głosowaniu, które odbędzie się w okresie 8-14 grudnia. Ogłoszenie wygranych nastąpi 17 grudnia br.

Zgłoszenia o granty nadsyłać można poprzez aplikację dostępną na stronie za pośrednictwem instytucji lub niekomercyjnej organizacji pozarządowej posiadającej osobowość prawną. Konkursowi towarzyszą eventy organizowane w 140 miastach na terenie całej Polski. Partnerami konkursu są TVN, Polskapresse i Media Regionalne.

Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja PR Pracownia i agencje eventowe T4Media, iXodes, Red Chilli Studio). Planowaniem i zakupem mediów (telewizja, prasa, internet) zajął się dom mediowy Starcom, który odpowiada również za działania branded content w telewizji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj