TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Żmuda-Trzebiatowski i Kulbacki wzmacniają strategię na pokładzie Molecular

Wraz z rozwojem Molecular BBDO – globalnej struktury e-commerce w sieci BBDO, do zespołu dołączają Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki.
O autorze
1 min czytania 2020-09-16

Konrad Żmuda-Trzebiatowski od ponad 7 lat zajmuje się e-commerce i komunikacją digital. Swoje doświadczenie zdobywał w Saatchi&Saatchi IS i Pathfinder23, zarówno w bezpośredniej pracy na platformach jako eMerchandiser, jak i w pracy z klientami na poziomie globalnym i lokalnym jako strateg. Tworzył rozwiązania m.in. dla kategorii FMCG, petcare, elektroniki i pharma na kluczowych światowych rynkach, zajmował się analizą danych, tworzył i implementował kontent. W Molecular obejmuje stanowisko senior e-retail strategist i będzie odpowiedzialny za aktywację marek na platformach i projektowaniem ekosystemów sprzedaży. Prywatnie wielki fan i znawca piłki nożnej i to tej rozgrywanej przez okręgowe drużyny, na małych lokalnych stadionach. Jego marzeniem jest zrobić uprawnienia trenerskie i doprowadzić drużynę z okręgówki do finału Ligi Mistrzów. Dodatkowo piwowar – rzemieślnik, fan dobrej kuchni.

Michał Kulbacki objął stanowisko e-commerce content & analytics strategist, zajmuje się tworzeniem strategii contentowych i automatyzacją procesów e-commerce poprzez rozwój analityki i narzędzi poszerzając tym samym możliwości i kompetencje agencji. Przed dołączeniem do Molecular BBDO, Michał był strategiem e-commerce w Pathfinder23, współpracował z COTY na rynki CEE, był odpowiedzialny za aktywację m.in. marek kosmetycznych, wspierał działania podczas wejścia na nowe platformy e-commerce, był zaangażowany w rozwój produktów z obszaru SEO w E-commerce, organizował szkolenia w tym zakresie, zdobywał doświadczenia w kreowaniu strategii na zróżnicowanych platformach E-commerce m.in. dla Danone, Bayera, P&G, Schneider-Electric, Bahlsena. Jest zwolennikiem automatyzacji i usprawniania procesów przyczynił się do wdrożenia nowych narzędzi usprawniających projekty na Amazonie, czy w obszarze SEO. Wcześniej zdobywał doświadczenie po stronie marketerów z branży FMCG (Coca-Cola, Henkel i Colgate-Palmolive) wspierając kluczowe marki w działaniach in-store i digital. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej a po godzinach prowadzi swój kanał na YouTube ‘Perfumowe ABC’