Kampania reklamowa pod hasłem „Zmysłowe smaki przez cały rok!” ma na celu promocję produktów marki Podravka z kategorii pomidorów, makaronów i past warzywnych oraz budowę jej śródziemnomorskiego wizerunku. Podravka to wiodący gracz w kategorii przecierów pomidorowych w Polsce – przecier pomidorowy 500g Podravka to nr 1 na rynku*.
Od 14 września w kluczowych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVN i Polsat) rozpoczęła się emisja 30’ i 15’ spotów reklamowych promujących produkty ze śródziemnomorskiego portfolio marki Podravka. Równolegle realizowane jest wsparcie reklamowe na serwisie YouTube oraz kampania bannerowa na urządzeniach mobilnych. Zaplanowane są także działania w prasie konsumenckiej, połączone z dystrybucją darmowych próbek produktu. Ponadto prowadzone są aktywności PR oraz silne wsparcie w punktach sprzedaży (m.in. dodatkowe ekspozycje, materiały POS, promocja produktów połączona z degustacją). Kampania odsyła na stronę internetową marki, gdzie można znaleźć informacje o promowanych produktach oraz kuchni śródziemnomorskiej.
Zobacz również
Spot telewizyjny utrzymany jest w wakacyjnym klimacie. Reklama przenosi odbiorcę nad Morze Śródziemne, do słonecznej Chorwacji, gdzie dwójka młodych ludzi wspólnie przygotowuje dania kuchni śródziemnomorskiej. Historia opowiedziana w spocie inspiruje do tego, by daniami z użyciem produktów Podravka dzielić się z najbliższymi i delektować się nimi nie tylko latem, ale przez cały rok, zachowując tym samym wakacyjne wspomnienia na co dzień. Spot podkreśla również, że oferowane przez markę produkty to gwarancja najwyższej jakości, zapewniającej doskonały smak potraw. Wyjątkowego i oryginalnego charakteru reklamie dodaje chorwacka muzyka. Podkład muzyczny w spocie to specjalnie przygotowana na tę okazję wersja jednej z bardziej znanych, chorwackich piosenek „Da nije ljubavi” co oznacza „Jeśli nie byłoby miłości”. Piosenka podkreśla także emocjonalny charakter spotu, bo „jeśli nie byłoby miłości, nie byłoby świata”.
Za kreację spotów telewizyjnych odpowiada chorwacka firma Bruketa&Žinić OM, natomiast za produkcję agencja Val Produkcija. Adaptacją polskiej wersji spotu z lektorem zajęła się firma Interactive Partners. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Advans Media Communications. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR (Grupa Walk).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce