Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Znajdź drugą połówkę na podstawie tego, co masz w lodówce

Znajdź drugą połówkę na podstawie tego, co masz w lodówce
Samsung zaprezentował nową usługę „Refrigerdating”, dzięki której użytkownicy robiąc zdjęcie zawartości swojej lodówki mogą nawiązać kontakt z innymi, którym spodobało się to, co ma się w lodówce.
O autorze
0 min czytania 2019-01-30

Mówi się – „Przez żołądek do serca” i chyba coś w tym jest. A przynajmniej tak sądzi Samsung bo stworzył nową usługę „Refrigerdating”, która łączy ludzi na podstawie zawartości ich lodówek.

Wystarczy zalogować się na stronie refrigerdating.com i umieścić zdjęcie swojej lodówki. Wówczas system dobierze pasującą do Ciebie osobę, na podstawie tego, co ma się w lodówce. Niezły pomysł, prawda? 😉 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tinder w zabawny sposób zilustrował, jak ewoluowały relacje między ludźmi, gwarantując, że aplikacja pozwoli tworzyć związki na całe życie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing