Głównym bohaterem półtoramiesięcznej kampanii digital marki Carex jest bezimienny jednorożec z opakowania nowego wariantu mydła w płynie – Unicorn Magic. Na tych, którzy wezmą udział w loterii czeka ponad 1000 atrakcyjnych nagród, m.in. 3 nagrody główne – bony o wartości 4000 zł do biura podróży ITAKA oraz codziennie nagrody pieniężne i zestawy produktów Carex.
Kampania połączona z loterią trwać będzie od 11.03.2019 do 30.04.2019. Na potrzeby aktywacji powstała strona www.imiedlajednorozca.pl, a tagiem łączącym różne elementy komunikacji jest #imiedlajednorozca. Przyjęta strategia zakłada także zaangażowanie znanych influencerów m.in.: SuperStyler, Bakusiowo czy Aleksandra Radomska z bloga „Mam Wątpliwości”. Akcji towarzyszyć będzie kampania digitalowa na Instagramie, na profilu marki na Facebooku, w Google AdWords, oraz działania PR. Dodatkowo na okres loterii jednorożec Carex przejmie profile społecznościowe marki, a wszystkie aktywacje będą wsparte budżetem mediowym.
Zobacz również
Loteria będzie komunikowana w punktach sprzedaży poprzez materiały on-pack i POS. Organizatorem loterii w imieniu PZ Cussons Polska S.A. jest agencja i360.
Za ideę kreatywną aktywacji, key visual akcji i przygotowanie kreacji, strategię komunikacji w social media, web development, zakup mediów online, współpracę z influencerami oraz działania PR odpowiada Tailor Made PR. Agencja zajmuje się stałą obsługą marki Carex w zakresie public relations i digital. Opracowanie koncepcji promocji konsumenckiej poświęconej nowemu wariantowi mydła Unicorn Magic jest dodatkowym działaniem, które marketer powierzył partnerowi w ramach przeprowadzonego konkursu ofert.
– Wiosenne wsparcie marki przygotowaliśmy w oparciu o postać jednorożca, który pojawia się na opakowaniu nowego wariantu mydła Carex Unicorn Magic. Szukaliśmy rozwiązania, które zbuduje więź emocjonalną z produktem i zaangażuje konsumentów. Oferta Tailor Made PR pod względem idei kreatywnej – poszukiwania imienia dla jednorożca – oraz strategii komunikacji, była najbardziej dopasowana do naszych potrzeb. Mając na uwadze dotychczasową, owocną współpracę postanowiliśmy powierzyć agencji dodatkowe działania. Efektem tej kooperacji jest spójne i kompleksowe wsparcie wprowadzenia nowego produktu – mówi Małgorzata Kicia-Michnowska, brand manager PZ Cussons.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Przygotowanie ciekawej loterii to duże wyzwanie, ale kiedy przy jednym agencyjnym stole siedzą pijarowcy, socialowcy i eksperci od digitalu, to powstają pomysły, które adresują różne potrzeby komunikacyjne klienta. Tak właśnie powstała w Tailorach angażująca aktywacja konsumencka. Mamy modnego hero, piękny content w digitalu, dobry storytelling, dobudowane relacje mediowe, akcje w punktach sprzedaży, a to wszystko okraszone emocjami i zaangażowaniem. Gdy strategia jest w całości w jednej agencji, łatwo połączyć kompetencje digitalowe, PR-owe, social mediowe i mediowe, aby zmaksymalizować efekty – mówi Edwin Zasada, strategy director, Tailor Made PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing