Partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest firma KPMG.
Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:
Zobacz również
Kategorie główne
PR korporacyjny
- Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies
- Sygnity. We love I.T.! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie S.A. (Citi Handlowy)
PR produktu
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
- „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy
Public Affairs i Lobbying
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations
- Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” – Publicon
Kampania Społeczna
- „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture
- „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline
- ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw
Komunikacja wewnętrzna
- Książka kucharska „Posmakuj świata z Polpharmą” – Polpharma
- „Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw
- Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe
Event komercyjny
- Czekoladowy Weekend w Wedlu – 24/7 Communication
- Przyłapani na modzie – PR Inspiration
- Rozwój rynku mieszkaniowego w Polsce: Kongres Mieszkaniowy – Publicon
Event społeczny
- Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
- XIII Światowy Szczyt Laureatów Pokojowej Nagrody Nobla – Vision Group
- Debata Europa Cafe – Citybell Consulting
- Mikroprzedsiębiorca Roku 2014 – Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
- Kurka Wolna – Havas PR Warsaw, Havas Media
- Launch marki COSTA COFFEE – Citybell Consulting dla CHI POLSKA
- Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl
Corporate Social Responsibility (CSR)
- Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
- Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words
- „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.
PR miejsca, miasta lub regionu
- Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
- #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon
- Wisła Warszawa – Ciesz się rzeką! – Partner of Promotion
Social media
- MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
- MOŻNA INACZEJ – Pierwszy Internetowy Talent Show na Youtubie. – LifeTube i AccessPro
- #mojeklasyki – albo/albo
Bussiness-to-Bussiness PR
- Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli
- „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy
- THINK BIG. Program UPC Biznes dla Firm. – UPC Polska
PR finansowy i relacje inwestorskie
- Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
- „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS
- Komunikacja związana z Pierwszą Ofertą Publiczną ENERGA SA oraz debiutem na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
Media Relations
- WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- Działania media relations dla spółki Admiral Markets. Zbudowanie wizerunku analityków firmy jako ekspertów i liderów opinii na rynkach finansowych – NOBILI PARTNERS
- belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska
Kategorie sektorowe
Technologia, IT, telekomunikacja
- Mistrzowie Kodowania – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
- Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software – InnerValue – departament Relacji Inwestorskich Spółki InnerCorp
- „Kampania informacyjno-promocyjna publicznej emisji obligacji spółki ZORTRAX. Kreacja wizerunku jednego z polskich liderów technologii jutra” – NOBILI PARTNERS
Finanse
- MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli
- Bankowy Ekosystem Smart – Bank Handlowy w Warszawie (Citi Handlowy)
- Budowanie zaangażowania pracowników wokół doświadczenia klienta – ING Usługi Finansowe
Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne
- „Przytulenie ma znaczenie” – MSLGROUP i Unlimited dla GlaxoSmithKline
- Ciśnienie na życie – Polpharma
- ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw
Sektor spożywczy
- Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- „Z Kujawskim pomagamy pszczołom” – ZT Kruszwica S.A.
- Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
Media i styl życia
- „Oglądam, czuję, myślę” – młodzi w kinie – Go Culture
- Porozmawiajmy o in vitro – MSLGROUP Poland we współpracy z TLC Polska (Discovery Networks)
- III edycja programu „Natalia Honorata Witalna – NHW” – Nestle Polska i Synertime
Kultura
- Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
- Audioriver 2013 – Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)
Sport, turystyka, rekreacja
- Apetyt na region. Podkarpackie smaki. – Citybell Consulting
- Zimowy Narodowy – Testa Communications i PL2012+
- „Orbis Business Mixer” – Public Dialog
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
- „Kolorowa Polska – ogólnopolskie badanie na temat kolorów” Dekoral Fashion – Biuro Podróży Reklamy
- Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies
- WBE: Inżynierowie – Informatycy – Żołnierze XXII-go wieku – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
NGO i Sektor Publiczny
- Dick Dobrowolski, czyli „how to spin, how to win” – Publicon
- Promujemy Polskę i polskich przedsiębiorców na pięciu zagranicznych rynkach. Kampania informacyjna „Made in Poland”. – Headlines Porter Novelli
- #ratujrysie – Kolko Sp. z o.o.
Kategorie specjalne
Kreatywność
- „Zrobimy Cię na Biało” – ATLAS i Telma Agency Communications
- „Coca-Cola Smak Wolności” – toast za Polskę – Rc2 RACZKIEWICZ CHENCZKE CONSULTANTS/Coca-Cola Poland Services
- Tytus na stadionie, czyli czytanie uczłowiecza – Cohn & Wolfe, Narodowe Centrum Kultury, Stowarzyszenie Twórców Contur
- Suknia Carlo Rossi – ATW Communications
- „Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzanie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy
Efektywność
- Ciśnienie na życie – Polpharma
- Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
- Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem – Hill+Knowlton Strategies