Wyboru dokonało zarówno jury głównego konkursu Festiwalu Golden Drum, jak i skład jurorski odpowiedzialny za selekcję najbardziej kreatywnych prac zgłoszonych w ramach realizacji zadania, którego motywem przewodnim była „Randka z arcydziełem”. Tożsamość wszystkich finalistów poznamy podczas festiwalowej gali rozdania nagród sponsorowanej przez Mastercard, która odbędzie się 10 października.
Sam festiwal rozpocznie się dzień wcześniej, 9 października, od wieczornej imprezy otwarcia. Przez cały następny dzień delegaci będą mogli wybierać z szerokiej gamy inspirujących sesji i kreatywnych prezentacji oraz korzystać z szansy nawiązywania nowych branżowych kontaktów, ciesząc się słoneczną pogodą słoweńskiego miasta Portorož.
Zobacz również
Ogłoszenie finalistów konkursów
Zróżnicowany panel jurorów pod przewodnictwem uznanych profesjonalistów z różnych części świata wybrał finalistów pięciu sekcji konkursowych: One-Channel Drum, czyli sekcji dla kampanii wykorzystujących jeden kanał komunikacji, Omni-Channel Drum, sekcji dla kampanii wielokanałowych, Craft Drum, sekcji dla wybitnych przykładów realizacji elementów kampanii, Creative Media Excellence Drum, sekcji dla kampanii medialnych, a także specjalnej sekcji All Juries.
Także jury konkursu Young Drummers wybrało finalistów spośród wielu propozycji kreatywnych plakatów/serii plakatów nadesłanych przez uczestników z całego świata.
Miha Bevc oraz Špela Levičnik Oblak, dyrektorzy konkursu, bardzo chwalą tegoroczną edycję:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Festiwal Golden Drum ponownie zaprosił imponującą grupę międzynarodowych profesjonalistów reprezentujących różne środowiska do oceny tegorocznych zgłoszeń. Wzrost liczby zgłoszeń sprawił, że członkowie jury musieli się zmierzyć z trudnym zadaniem. Wypełnione wnikliwymi dyskusjami obrady pozwoliły nagrodzić najlepsze prace w regionie. Członkowie jury byli pod wrażeniem nie tylko samych zgłoszonych projektów, ale też różnorodności perspektyw widocznej w zastosowanych kreatywnych rozwiązaniach. Golden Drum po raz kolejny potwierdził, że zasłużenie znajduje się w gronie zaledwie siedmiu regionalnych festiwali na świecie, które są uwzględniane w rankingu WARC, dzięki konstruktywnie nakierowanej kreatywności, napędzającej rozwój biznesu, a także wyjątkowej jakości prac. Chcielibyśmy przekazać serdeczne podziękowania wszystkim członkom jury, a także ogromne gratulacje wszystkim osobom, które znalazły się pośród finalistów. Z niecierpliwością czekamy na możliwość poznania prac i pomysłów, które staną się punktem odniesienia dla wszystkich osób zainteresowanych osiąganiem najlepszej jakości w branży kreatywnej w nadchodzącym roku. Zapraszamy do wspólnego świętowania najlepszych prac regionu podczas gali rozdania nagród Festiwalu Golden Drum, 10 października. Do zobaczenia w mieście Portorož, w Słowenii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Festiwal Golden Drum uhonoruje zwycięzców konkursów podczas gali rozdania nagród, sponsorowanej przez Mastercard, która rozpocznie się 10 października o godzinie 20:00.
Ukoronowaniem konkursu Golden Drum będzie specjalna gala, podczas której zgromadzeni goście wspólnie uhonorują najbardziej wyjątkowe przejawy kreatywności 2023 roku. Podczas tego wydarzenia poznamy zwycięzców kilku prestiżowych nagród, w tym zwycięzcę konkursu Young Drummers organizowanego przez Słoweńską Izbę Turystyczną. Rozdane zostaną także Brązowe, Srebrne i Złote Bębny oraz nagrody Grand Prix, a także nagrody dla najlepszej marki, Brand Grand Prix, za najlepsze prace na rzecz dobra społecznego, Best of Social Good, najlepsze realizacje oddające lokalnego ducha, Best of Genius Loci, oraz nowa nagroda Game Changer, dla najbardziej rewolucyjnych projektów, którą sponsoruje firma Telemach Slovenia.
Wyróżnienia zostaną przyznane także poszczególnym agencjom. Podczas sobotniej gali poznamy agencję, która zdobędzie prestiżowy tytuł Adriatyckiej Agencji Roku, sponsorowany przez firmę Zavarovalnica Triglav, tytuł Niezależnej Agencji Roku, sponsorowany przez Allfred.io, Agencji Roku, Agencji Produkcyjnej Roku, Agencji Cyfrowej Roku, a także Agencji Medialnej Roku, sponsorowany przez BH Telecom. Warto też zwrócić uwagę na nagrodę Dyrektora Kreatywnego Roku, sponsorowaną przez Elan, a także wyróżnienie dla Sieci Roku.
Uroczystą galę uświetni też oficjalne przyjęcie nowego członka w grono Galerii Sław Festiwalu Golden Drum – jest nim Catalin Dobre, dyrektor współzarządzający i dyrektor kreatywny McCann Worldgroup na Rumunię, a także regionalny dyrektor kreatywnego McCann na Europę Środkowo Wschodnią.
Zachęcamy do odwiedzenia galerii finalistów konkursu Golden Drum 2023 oraz konkursu Young Drummers: https://goldendrum.com/showcase
Daty i informacje warte zapamiętania:
Gala rozdania nagród Festiwalu Golden Drum sponsorowana przez Mastercard: 10 października, 20:00
Składy festiwalowych jury: https://goldendrum.com/competition/juries
Program festiwalu: https://goldendrum.com/program/monday
Karnety na festiwal: https://goldendrum.com/attend/fees-and-payment