Prezentację finałowych kandydatur, wraz z informacją o wszystkich zgłoszonych, można zobaczyć na stronie plebiscytu.
Do konkursu zgłoszono wiele znanych i mniej znanych marek, które w ubiegłym roku przeprowadziły działania wizerunkowe związane z odświeżeniem marki oraz identyfikacją wizualną. Przyjęte rebrandingi wzięły udział w pierwszym etapie selekcji, którym było głosowanie elektorów plebiscytu. Od 13 lutego do 15 marca trwać będą obrady jury nad finałowymi zgłoszeniami, których celem jest wyłonienie zwycięzcy. Oprócz tego przyznane zostaną również dwa wyróżnienia: Wyróżnienie Elektorów i Wyróżnienie Organizatora.
Zobacz również
Ostateczne wyniki plebiscytu zostaną opublikowane do końca marca 2018.
RE:PL – Polski Rebranding Roku 2017
Organizator: Branding Monitor
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing