Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek wieczorem w hotelu Slovenija w Portorožu.
Przesłane prace w sekcji konkursowej WHAT recenzowało jury pod przewodnictwem Tiffany Rolfe, „Woman to Watch”.
Zobacz również
Zgłoszenia były ocenianie między innymi pod kątem najlepszego rozwiązania i jego najbardziej efektywnej realizacji. poszczególnych prac przesuwających granice.
– W tym roku mieliśmy wspaniały zespół jury, składający się z kreatywnych talentów z tej części świata jak i z poza regionu CEE. Dzięki temu zyskaliśmy nową perspektywę i spostrzeżenia w ocenie prac, które zakwalifikowane zostały na shortlisty Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszych wyborów i mamy nadzieję, że zainspirują innych tak mocno, jak nas – powiedziała Tiffany Rolfe, przewodnicząca jury WHAT.
Przewodniczącym sekcji WHY jest Mikołaj Sadowski, dyrektor kreatywny i partner, 180hearbeats + Jung v Matt, Polska, niezależnej agencję Golden Drum roku 2018. Mikołaj zastąpił Álvaro Rodriguesa, który niestety nie mógł dołączyć na festiwal.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
– W tym roku mamy wiele świetnych rzeczy. Nasz region był ostatnio bardzo kreatywny i na pewno można to zobaczyć na shortlistach! Duża liczba bardzo jakościowych prac zaowocowała długimi dyskusjami, ale uważam, że skończyliśmy z listą, która wielu uszczęśliwi – Mikołaj Sadowski, przewodniczący Jury WHY.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Grupa Public otrzymała aż 45 nominacji, z czego 16 Publicis Włochy. Gratulujemy!
Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie.