…uroczystej Gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie.
W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą przyznawać nominowanym pracom statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. W Kategoriach głównych i sektorowych zostanie przyznany Złoty, Srebrny i Brązowy Spinacz – jury może przyznać więcej, niż jedną statuetkę Brązową lub Srebrną, ale tylko jedną Złotą. W kategoriach specjalnych zostaną przyznane tylko Złote Spinacze.
Zobacz również
Audytorem konkursu, czuwającym nad prawidłowym przebiegiem konkursu jest firma doradcza KPMG.
Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:
Kategorie główne:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
1. PR korporacyjny
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- „Świeć się z Energą” – Grupa Energa, Q&A Communications
- „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
- „Zawsze ciekawi. Ojciec i syn – Discovery świętuje z widzami swoje 30-lecie” – Discovery Polska, Publicis Consultants Poland, Tlumtlum
2. PR produktu
- „Skarb Nathana Drake’a” – MSLGROUP
- „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
- „Jedno życzenie Pampers i UNICEF” – Partner of Promotion
3. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa
- „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
- „Polacy wreszcie mają własną markę motoryzacyjną, z której mogą być dumni: Arrinerę Hussarya!” – LoveBrands Relations
- „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
4. Kampania społeczna
- „Szlachetny Projekt Filmowy” – Stowarzyszenie WIOSNA, Biuro Podróży Reklamy
- „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
- „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
5. Komunikacja wewnętrzna
- „Kampania „Focus on Success” opracowana dla Novo Nordisk” – Grayling Poland, Novo Nordisk
- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR
- „IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska
6. Event komercyjny
- „H&M Królestwo” – Endorfina Events, H&M
- „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland Services
- „Podaruj Słońce – Owocowa Strona Żywiec Zdrój” – Żywiec Zdrój, Garden of Words
7. Event społeczny
- „Warszawski Weekend Księgarń Kameralnych” – Miasto Stołeczne Warszawa
- „7 miliardów Innych” – Pan Pikto, Belleville
- „Event społeczny pn. Daj się oświecić” – PGE Obrót, ElPadre
8. Launch nowego produktu, usługi lub firmy
- „Droga do mistrzostwa” – BMW Group Polska, Havas PR Warsaw
- „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions
9. Corporate Social Responsibility (CSR)
- „ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk
- “Od Kodeksu etyki do komiksu o etyce. Komunikacja filarem Programu etycznego Grupy Kapitałowej LOTOS.” – Martis CONSULTING, Grupa LOTOS
- „8. edycja programu „Po Stronie Natury” – Żywiec Zdrój, Garden of Words
10. Social media
- „Kuchnia Dantego przedstawia: Malma, ekspert włoskiej kuchni” – MSLGROUP
- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- „#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK
11. Business-to-Business PR
- „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK
- „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
- „The Venture” – MSLGROUP
12. PR finansowy i relacje inwestorskie
- „Biomed-Lublin: pokonać fatum „polskiej krwi” – Lighthouse Consultants
- „Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
- „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty!” – Deutsche Bank Polska
13. Media Relations
- „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
- „Dinner In The Sky z twórcami kultowej gry „Wiedźmin” podczas 9. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie” – Krakowskie Biuro Festiwalowe
- „Ardor Auctions – Pierwszy w Polsce Dom Aukcyjny Motoryzacji Klasycznej” – Public Dialog, Ardor Auctions
14. Employer Branding
- „Od newcomera do lidera – budowa pozycji polskiego oddziału Luxoft” – LINKLEADERS, LUXOFT POLAND
- „Poczuj miętę do Capgemini” – Capgemini Polska, MJCC
- „Program Laboratorium Kariery Polpharma” – Polpharma
15. Content Marketing
- „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
- „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
- „By me” – Porta KMI Poland, Alert Media Communications
16. Custom Publishing
- „Biromaniak. Magazyn pracowników Grupy Żywiec” – Grupa Żywiec
- „Akademia Roca – Łazienka dostępna” – Agencja Solski BM, Roca Polska, Studio Fabric
- „Serwis specjalny 90-lecia powstania Lasów Państwowych” – Publicon PR
Kategorie sektorowe:
1. Technologia, IT, telekomunikacja
- „Spotkajmy się SAMi – aplikacja, która przywróciła spotkaniom z przyjaciółmi ich prawdziwy sens” – Havas PR Warsaw, Samsung Electronics Polska
- „Sztuka Składania Historii powered by Intel” – Monday PR, Intel Polska
- „Głowa do góry!” – Publicon PR
2. Finanse
- „Program Rozwoju Eksportu Banku Zachodniego WBK (PRE)” – Bank Zachodni WBK
- „IQ = Innovation & Quality” – Deutsche Bank Polska
- “#12ZAWODNIK” – Bank Zachodni WBK
3. Sektor spożywczy
- „Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board
- „Wargorr w Wedlu” – 24/7Communication
- „Podaruj radość”, czyli Świąteczna Trasa Ciężarówek Coca-Cola” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, Coca-Cola Poland
4. Kultura i Media
- „Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016” – Komunikacja Plus, Biuro Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
- „Young Arts Festival” – Fundacja Young Arts
- “Kompleksowa obsługa korporacyjna procesu przejęcia TVN SA przez Scripps Networks Interactive” – MSLGROUP, Scripps Networks Interactive
5. Medycyna i Zdrowie
- „HIVokryzja – Wyleczmy się” – Fundacja Studio Psychologii Zdrowia, Planet PR
- „Atopowi Bohaterowie” – Havas PR
- „Suchość pochwy – problem powszechny i temat tabu” – Profile
6. Sport, turystyka, rekreacja
- „Reebok – Be More Human” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- “Fit Forum, czyli jak Reebok odkrywa potencjał i siłę trenerów fitness – inauguracja i wdrożenie programu ambasadorskiego Reebok” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
- „Reebok “poluje” na mikroinfluencerów” – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
7. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
- „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
- “.KTW – niespodzianka pod „Spodkiem” – Imago Public Relations
- „10 tysięcy pracowników, 10 tysięcy projektów, klientów” – Castorama Polska, Made in PR
8. Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
- „Starcie Szlifierzy, czyli jak wśród partnerów biznesowych budować rozpoznawalność unikatowego produktu z branży przemysłowej.” – Havas PR Warsaw, 3M Poland
- „Przewozy Regionalne największym przewoźnikiem podczas Światowych Dni Młodzieży” – Komunikacja Plus, Przewozy Regionalne
- „Czystsze powietrze dla wrocławian – budowa akceptacji dla inwestycji spółki Kogeneracja” – Komunikacja Plus, Kogeneracja SA
9. NGO i Sektor publiczny
- „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
- „Open a door to Israel” – Partner of Promotion, Ambasada Izraela
- “TworzyMY atmosferę” – Ministerstwo Środowiska, Profile, .bringMore advertising
Kategorie specjalne:
1. Kreatywność
- „Nie chcę być strażakiem!” – WALK, Fundacja Integracja
- „Kuchnia Spotkań IKEA” – IKEA, Garden of Words, Grupa Kalicińscy.com, MEC, K2 Internet, Blue Ivy
- “ADAMED SmartUP” – Fundacja Grupy Adamed, Walk
2. Efektywność
- „Podwórko NIVEA” – MSLGROUP
- „Znani Zaginieni” – Dentsu Aegis Network Polska, Isobar Polska, Posterscope Polska
- „Przyjaciółka z Kalifornii” – People PR, California Prune Board