Poniżej przedstawiamy 12 duetów, które podczas konferencji opowiedzą o swoich najlepszych digitalowych kampaniach. Pełna agenda wydarzenia już wkrótce.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
MIXX Conference to wydarzenie prezentujące najnowsze, najbardziej efektywne i najbardziej inspirujące digitalowe case’y w formie 20-minutowych prezentacji. Kilkunastu przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych wraz z klientami zaprezentuje najlepsze case studies kampanii online ostatnich 12 miesięcy. Konferencja pozwoli uczestnikom spojrzeć na najciekawsze polskie kampanie internetowe oczami ich twórców i marketerów.
Ubiegłoroczną edycję MIXX Conference uświetniły prezentacje kampanii takich marek, jak m.in.: Prince Polo, Heineken, PZU czy Milka, a także kampanie marketingu miejsc (Łódź) czy też case study pierwszego w Polsce internetowego talent show (Hoop Cola – Można Inaczej).
Słuchaj podcastu NowyMarketing