Znamy już Startupy zakwalifikowane do STARTUP PROGRAM INNOVATION 2017!

Startup Program to trzecia edycja projektu prowadzonego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Program składa się z 3 etapów: szkolenia grupowego z zakresu komunikacji i budowy marki, miesięcznego mentoringu, a także tzw. speed dates podczas FORUM INNOVATION (24-25 kwietnia).
O autorze
1 min czytania 2017-03-17

Do tegorocznej edycji zakwalifikowali się:  Better Media Suite, Billon, Boteusz, Orbigo, PushPushGo, ReachaBlogger, Snapstars, Streampack, UserEngage, Avatar Genies, Bond Flare, DingDog, Freedink, Helpful Company, Hurtum, Meeting Application, Promovolt, Catzilla, Hubbly, Inspido

Każdy z zakwalifikowanych startupów będzie miał miesiąc na spotkania ze specjalnie przydzielonym mu mentorem, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, doradztwo i naukę. W tym roku do grona wybitnych specjalistów dołączyli:

1. Krzysztof Sobieszek, Publicis Media – Practice Lead, Business Transformation,

2. Jędrzej Andrzejewski, NIKE Poland – Digital Brand Manager,

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

3. Magdalena Kot-Szczepańska, ING Bank Śląski – Dyrektor Departamentu Marketingu Korporacyjnego,

4. Jakub Okonski , Procter & Gamble – IT MANAGER),

Słuchaj podcastu NowyMarketing

5. Jakub Dudek, SpeedUp Group – Menager Inwestycyjny,

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

6. Sebastian Grabowski, Orange – Dyrektor Centrum Badawczo-Rozwojowego, Wiceprezes Zarządu ds.     Strategii i Transformacji,

7. Henryk Klawe, Head of Strategy w TGTH,

8. Karolina Tyniec-Margańska, Innogy Polska – Dyrektor ds. Komunikacji,

9. Jan Zając, Sotrender – Founder, CEO,

10. Michał Kulka, Lawmore – Senior Partner,

11. Wiola Łada-Szewczenko,  Ecselis – Head of Ecselis,

12. Wojciech Ławniczak, Service Design Polska, Founder,

13. Paweł Kuczma, Amnet – Managing Director,

14. Mirosław Smolewski , VISA Europe – Senior Manager Regional Marketing Communications CEE,

15. Dariusz Maciołek, Grupa Aviva – Communications & Brand Management Department Director,

16. Erdal Halil,  Procter & Gamble – SENIOR IT MANAGER,

17. Michał Arament, Unilever – Tea Category Manager Poland,

18. Magdalena Miernik, Lookreatywni – Prawnik/Założyciel,  

19. Michal Rutkowski, Gazeta.pl – Dyrektor Marketingu,

20. Dawid Sokołowski, Założyciel Sieci Sensownego Biznesu.

Program zakończą „szybkie randki” (speed dates), czyli spotkania z potencjalnymi klientami podczas FORUM INNOVATION, odbywającego się 25 kwietnia w Warszawie. Zapisy na spotkania ruszą już wkrótce.

Partnerami programu są: Startup Academy, Mam Startup, Nowy Marketing, Lookreatywni.pl.

Więcej o Programie i Forum Innovation 2017 na: www.innovation.sar.org.pl

Innovation 2017 to merytoryczna, interdyscyplinarna inicjatywa branżowa dotycząca „nowych rzeczy w marketingu”,  stanowiąca platformę wymiany myśli i doświadczeń. Ideą Innovation 2017 jest umożliwienie zaprezentowania  innowacyjnych projektów i pierwszych testów rozwiązań oraz łączenie tych, którzy eksperymentują szukając nowych wzorców działań marketingowych z tymi, którzy nie wiedzą od czego zacząć.