Znamy już zwycięzcę Warsaw Corporate Film Festival 2018!

17 maja 2018 roku w Hotelu Marriott w centrum Warszawy odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród pierwszej edycji festiwalu filmów korporacyjnych - Warsaw Corporate Film Festival.
O autorze
1 min czytania 2018-05-22

Jury spośród zgłoszonych filmów wyłoniło 13 zwycięzców w 16 kategoriach. Największym zwycięzcą tegorocznej edycji Warsaw Corporate Film Festival został Codewise za film „8 hrs”. Zdobył aż 6 statuetek, w tym najważniejszą – Grand Prix.

Kolejnym wielkim zwycięzcą okazał się PKO Bank Polski, który za swoje produkcje „Kluczowe decyzje” oraz „Dowiedz się, co Maciek musiał zanim założył PKO Konto dla Młodych” odebrał aż 5 statuetek. Świetnym wynikiem pochwalić się mogą także Visit Portugal z filmem „Can’t Skip Portugal” oraz Meme Studio „Demant – World of Sound”, którzy otrzymali po 4 statuetki.

Gali wręczenia nagród towarzyszyły pokazy zwycięskich filmów, a także występy muzyczne. Na żywo zaśpiewali uczestnik The Voice of Poland i Must be the Music – Krzysztof Płonka, oraz finalistka V edycji słynnej polsatowskiej produkcji Idol – Patrycja Jewsienia.

W konkursie festiwalowym wzięły udział między innymi takie firmy jak: Jastrzębska Spółka Węglowa, PKO Bank Polski, L’Oreal Portugal, Santander Consumer Bank, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Kompania Piwowarska, SGB Bank, Deutsche Bank, PwC, Grupa Warta. Na gali obecni byli także przedstawiciele mediów branżowych i komercyjnych, prezes Warszawskiej Izby Gospodarczej, a także przedstawiciele ambasad i organizacji turystycznych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tegorocznym sponsorem festiwalu została Narodowa Agencja Turystyki Włoskiej – ENIT, dla której udział w wydarzeniu stanowił doskonałą okazję do promocji naturalnego oraz artystycznego dziedzictwa Włoch, jako miejsca kulturowych inspiracji dla międzynarodowej kinematografii.

Pełna lista zwycięzców Warsaw Corporate Film Festival 2018 dostępna jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing był patronem medialnym konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się