Jury spośród zgłoszonych filmów wyłoniło 13 zwycięzców w 16 kategoriach. Największym zwycięzcą tegorocznej edycji Warsaw Corporate Film Festival został Codewise za film „8 hrs”. Zdobył aż 6 statuetek, w tym najważniejszą – Grand Prix.
Kolejnym wielkim zwycięzcą okazał się PKO Bank Polski, który za swoje produkcje „Kluczowe decyzje” oraz „Dowiedz się, co Maciek musiał zanim założył PKO Konto dla Młodych” odebrał aż 5 statuetek. Świetnym wynikiem pochwalić się mogą także Visit Portugal z filmem „Can’t Skip Portugal” oraz Meme Studio „Demant – World of Sound”, którzy otrzymali po 4 statuetki.
Zobacz również
Gali wręczenia nagród towarzyszyły pokazy zwycięskich filmów, a także występy muzyczne. Na żywo zaśpiewali uczestnik The Voice of Poland i Must be the Music – Krzysztof Płonka, oraz finalistka V edycji słynnej polsatowskiej produkcji Idol – Patrycja Jewsienia.
W konkursie festiwalowym wzięły udział między innymi takie firmy jak: Jastrzębska Spółka Węglowa, PKO Bank Polski, L’Oreal Portugal, Santander Consumer Bank, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Kompania Piwowarska, SGB Bank, Deutsche Bank, PwC, Grupa Warta. Na gali obecni byli także przedstawiciele mediów branżowych i komercyjnych, prezes Warszawskiej Izby Gospodarczej, a także przedstawiciele ambasad i organizacji turystycznych.
Tegorocznym sponsorem festiwalu została Narodowa Agencja Turystyki Włoskiej – ENIT, dla której udział w wydarzeniu stanowił doskonałą okazję do promocji naturalnego oraz artystycznego dziedzictwa Włoch, jako miejsca kulturowych inspiracji dla międzynarodowej kinematografii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Pełna lista zwycięzców Warsaw Corporate Film Festival 2018 dostępna jest na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing był patronem medialnym konkursu.