Patrycja Sass-Staniszewskiej, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, w liście otwierającym wydarzenie podkreśliła między innymi znaczenie równych zasad gry na rynku – inicjatywy „Taki Sam Start” – dzięki której zarówno małe sklepy internetowe, jak i duże platformy sprzedażowe mogą rozwijać się w uczciwym, inkluzywnym ekosystemie. Wskazała także na kluczową rolę MŚP w budowaniu lokalnych społeczności i rozwoju całej branży cyfrowej.
Podczas finału XIII edycji Gali e-Commerce Polska Awards przede wszystkim ogłoszono laureatów statuetek, w tym tytułu BEST IN – wyróżnienia dla najlepszego z najlepszych.
Zobacz również
Lista laureatów
Nagrodę Best In otrzymała firma DOZ.pl. Nagroda specjalna Best of Business Growth trafiła z kolei do Orlen Paczki. To wyróżnienie podkreśla rolę przedsiębiorstw, które w krótkim czasie potrafiły osiągnąć imponujące wyniki i stać się inspiracją dla całej branży.

- Kategoria e-commerce

- Kategoria e-usługi

Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Kategoria e-finanse

Gratulujemy zwycięzcom.
NowyMarketing jest partnerem medialnym wydarzenia.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko