Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na Ninja Summit 2025 [KONKURS]

Ninja Summit to wydarzenie, którego nie mogą przegapić marketerki i social media managerki – networking, praktyczna wiedza i triki, które naprawdę działają. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025

Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń, jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce przyznano Oldze Korban.
O autorze
1 min czytania 2025-04-25

Ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025, skierowanego do studentów i absolwentów kierunków artystycznych oraz profesjonalnych twórców.

Tegoroczne wyzwanie polegało na zaprojektowaniu autorskiej grafiki na świąteczne opakowanie Śliwki Nałęczowskiej – przeznaczone do sprzedaży w listopadzie i grudniu br. w ramach limitowanej linii Art Collection.

Zgłoszone prace zachwyciły jurorów kreatywnością, świeżym podejściem i wysokim poziomem wykonania. Uczestnicy sięgnęli po różnorodne style i techniki, tworząc wyjątkowe projekty, które w unikalny sposób oddają charakter marki – łącząc wrażliwość artystyczną z potencjałem komercyjnym.

Główna nagroda trafiła do Olgi Korban. Drugie miejsce zajął Marcin Antos, a trzecie przypadło Monice Roskom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W skład komisji oceniającej, która nagrodziła 10 osób, weszli:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Małgorzata Drozdowska – współzałożycielka agencji OK Human, członkini Zarządu KTR.
  • Patryk Hardziej – projektant, ilustrator, autor książek o historii znaków graficznych.
  • Karolina Hołdys – wykładowczyni ASP Katowice, projektantka wzornictwa przemysłowego.
  • Aleksandra Jasionowska – autorka identyfikacji Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, członkini Zarządu KTR przy SAR.
  • dr Piotr Kuczkowski – Dziekan Wydziału Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii ASP we Wrocławiu.
  • Lena Pianovska – członkini Zarządu STGU, mentorka w programie Mentoringowym STGU.
  • Katarzyna Puczyłowska – laureatka odznaczenia Zasłużony dla Kultury Polskiej (2021).
  • Aleksandra Tulibacka – redaktor naczelna Grafmag, współorganizatorka konferencji GrafConf.
  • Ada Zielińska – graficzka i ilustratorka, współorganizatorka Festiwalu Komunikacji Ilustrowanej – ILUSTRATOR.

– Z roku na rok obserwujemy wyraźny wzrost poziomu nadsyłanych prac. Uczestnicy chętniej eksperymentują z formą i przekazem, dzięki czemu otrzymujemy różnorodne interpretacje świątecznego opakowania. Tegoroczna edycja pokazała, że Śliwka Nałęczowska potrafi inspirować do tworzenia. Cieszy nas, że konkurs na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń artystycznych i stał się przestrzenią dialogu z nową generacją projektantów. Dzięki linii Art Collection nagrodzone prace zyskują realne życie – trafiają na sklepowe półki i docierają do szerokiego grona odbiorców – mówi Bożena Piotrowska, odpowiedzialna za markę Śliwka Nałęczowska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Tegoroczna edycja zachwyciła różnorodnością podejść – od śliwkowej baśni z teatralnym rozmachem, przez nastrojowy monokolor, po ilustrację, która mówi ciszą. Wszystkie wyróżnione prace łączy wysoka jakość artystyczna i umiejętność opowiadania historii – subtelnych, pełnych emocji, dalekich od banału – podkreśla Lena Pianovska z STGU, przewodnicząca jury.

Nagrodzone projekty można zobaczyć na stronie. Z wybranych prac powstanie kolejna odsłona limitowanej serii opakowań Art Collection, która trafi do sprzedaży już pod koniec tego roku.