Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Standardy korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

DOŁĄCZAM DO Q&A

Znamy laureatów Konkursu Dyrektor e-commerce Roku 2024 

Znamy laureatów Konkursu Dyrektor e-commerce Roku 2024 
Poznaliśmy laureatów tegorocznego Konkursu Dyrektora e-commerce. Na czołowym miejscu znalazł się Michał Jaworski z Rainbow Tours. W sumie wyłoniono finałową trzynastkę w kategoriach indywidualnych i piątkę w kategoriach zespołowych.
O autorze
1 min czytania 2024-06-10

Konkurs Dyrektora e-commerce roku 2024 to wydarzenie mające na celu wyłonienie najlepszych liderów firm w 13 kategoriach. Jak podkreślają organizatorzy, znaczenie mają takie elementy, jak: nieszablonowe myślenie, efektywność oraz osobowość. Tym razem zwycięzcą okazał się przedstawiciel biura podróży Rainbow Tours – Michał Jaworski, który odebrał nagrodę również w kategorii „Sport, hobby, turystyka”.

Konkursowe jury tak uzasadniło przyznanie Grand Prix Jaworskiemu: „za szeroką świadomość e-commerce, wysoką efektywność i długofalową strategię e-commerce realizowaną z sukcesem”.

Poniżej znajduje się pełna lista laureatów w tegorocznej edycji Konkursu Dyrektora e-commerce.

Kategorie indywidualne

E-commerce B2B: Piotr Truszkowski, Allegro Business

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Beauty, kosmetyki: Bartosz Zaborowski, Ziaja

Family e-commerce business: Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Producer: Oskar Lipiński, Daag

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Odpowiedzialny leader: Maciej Bojczewski, Klub Zabawkowy

Sport, hobby, turystyka: Michał Jaworski, Rainbow Tours

Long-term cooperation: Tomasz Szagdaj, Nowa Itaka

Omnichannel: Mariusz Nowak, Black Red White

Wysoka efektywność przy niskim budżecie: Mateusz Haber, Surf Inc.

Innovative e-commerce leader: Mariusz Serafin, Lancerto

Fashion: Mariusz Serafin, Lancerto

Dom i ogród: Małgorzata Kaszowska, MAX KUCHNIE

Cross-border e-commerce B2C: Dagmara Ollesz-Miącz, Tatuum

Kategorie zespołowe

Zespół e-commerce marketing B2B: Allegro Business

Zespół e-commerce marketing B2C – podmioty średnie: Kubota

Zespół e-commerce marketing B2C – podmioty duże: Przelewy24

Zespół e-commerce sprzedaży B2C – podmioty duże: Polskie Linie Lotnicze LOT

Zespół e-commerce logistyka B2C – podmioty duże: Empik

Poza nagrodami głównymi, jury złożone z 12 ekspertów branżowych przyznało także trzy wyróżnienia. W tym roku powędrowały one w ręce Mateusza Habera (Surf Inc. Jako) – kat. „Odkrycie Roku 2024”, Małgorzaty Szady (Kronospan Mielec) – kat. „Efektywna Transformacja Cyfrowa”, oraz Magdaleny Nowackiej (Bolf) – kat. „Efektywna strategia cross-boarder e-commerce w rodzinnej firmie”.

W tym roku jury rozpatrywało ponad 100 zgłoszeń.

Zdjęcie główne: www.eizba.pl