Konkurs Dyrektora e-commerce roku 2024 to wydarzenie mające na celu wyłonienie najlepszych liderów firm w 13 kategoriach. Jak podkreślają organizatorzy, znaczenie mają takie elementy, jak: nieszablonowe myślenie, efektywność oraz osobowość. Tym razem zwycięzcą okazał się przedstawiciel biura podróży Rainbow Tours – Michał Jaworski, który odebrał nagrodę również w kategorii „Sport, hobby, turystyka”.
Konkursowe jury tak uzasadniło przyznanie Grand Prix Jaworskiemu: „za szeroką świadomość e-commerce, wysoką efektywność i długofalową strategię e-commerce realizowaną z sukcesem”.
Zobacz również
Poniżej znajduje się pełna lista laureatów w tegorocznej edycji Konkursu Dyrektora e-commerce.
Kategorie indywidualne
E-commerce B2B: Piotr Truszkowski, Allegro Business
Beauty, kosmetyki: Bartosz Zaborowski, Ziaja
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Family e-commerce business: Dorota Bachman, TuZwierzaki.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Producer: Oskar Lipiński, Daag
Odpowiedzialny leader: Maciej Bojczewski, Klub Zabawkowy
Sport, hobby, turystyka: Michał Jaworski, Rainbow Tours
Long-term cooperation: Tomasz Szagdaj, Nowa Itaka
Omnichannel: Mariusz Nowak, Black Red White
Wysoka efektywność przy niskim budżecie: Mateusz Haber, Surf Inc.
Innovative e-commerce leader: Mariusz Serafin, Lancerto
Fashion: Mariusz Serafin, Lancerto
Dom i ogród: Małgorzata Kaszowska, MAX KUCHNIE
Cross-border e-commerce B2C: Dagmara Ollesz-Miącz, Tatuum
Kategorie zespołowe
Zespół e-commerce marketing B2B: Allegro Business
Zespół e-commerce marketing B2C – podmioty średnie: Kubota
Zespół e-commerce marketing B2C – podmioty duże: Przelewy24
Zespół e-commerce sprzedaży B2C – podmioty duże: Polskie Linie Lotnicze LOT
Zespół e-commerce logistyka B2C – podmioty duże: Empik
Poza nagrodami głównymi, jury złożone z 12 ekspertów branżowych przyznało także trzy wyróżnienia. W tym roku powędrowały one w ręce Mateusza Habera (Surf Inc. Jako) – kat. „Odkrycie Roku 2024”, Małgorzaty Szady (Kronospan Mielec) – kat. „Efektywna Transformacja Cyfrowa”, oraz Magdaleny Nowackiej (Bolf) – kat. „Efektywna strategia cross-boarder e-commerce w rodzinnej firmie”.
W tym roku jury rozpatrywało ponad 100 zgłoszeń.
Zdjęcie główne: www.eizba.pl