Blisko 200 ekspertek i ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich, pod przewodnictwem Marty Życińskiej – Dyrektorki Generalnej polskiego oddziału Mastercard Europe – oceniało tegoroczne zgłoszenia. Do finału konkursu trafiły kampanie i rozwiązania marketingowe, które w tym roku najlepiej udowodniły, czym jest sztuka efektywności. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: DDB Warszawa (9), Dentsu Creative (8) oraz 2012 Agency, Ogilvy i VML (po 7). Liderami nominacji wśród agencji mediowych są: Zenith (16), Starcom (13) i Wavemaker (10).
Wśród marketerów najwięcej nominacji zdobyli: McDonald’s (7) oraz Grupa OLX, ING Bank Śląski, L’Oréal i LOTTE Wedel (po 5), a tuż za nimi – Kompania Piwowarska i Żabka (po 4). Pełna lista nominowanych dostępna jest na stronie: https://awards.effie.pl/nin/nominacje-2025/.
Zobacz również
To właśnie te kampanie i rozwiązania marketingowe powalczą o statuetki Effie. Zwycięzców poznamy podczas uroczystej Gali Effie Poland 3 listopada 2025 r. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. Sprzedaż biletów na Galę prowadzona jest na stronie www.effie.pl.
Zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2025 będą liczyć się podwójnie – daje to bowiem szansę na zdobycie punktów uwzględnianych w corocznym Rankingu Marketing Master by SAR. Ranking ten wyróżnia i nagradza najbardziej wszechstronnych marketerów w Polsce, łączących kreatywność, efektywność i innowacyjność. Podobnie jak w poprzedniej edycji, laureaci otrzymają symboliczne pierścienie, które zostaną wręczone podczas Gali konkursu Innovation.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]
Słuchaj podcastu NowyMarketing