Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022

Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji – LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10).
O autorze
1 min czytania 2022-10-10

Prawie 200 ekspertów zasiadających w 12 grupach jurorskich, wybrało działania / kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).

Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7). Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: Grupa Maspex (10) oraz McDonald’s (6).

Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Pełna lista nominowanych na: awards.effie.pl/nominacje-2022.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku Effie Awards Poland wspierają:

  • Sponsorzy Strategiczni: Onet, Salesforce, Radio Zet, Tik Tok
  • Sponsorzy Wspierający: TVN, YouTube, Facebook, Adform
  • Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads, AMS, Teads
  • Doradca Prawny: Firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk sp.k.    
  • Partnerzy Kreatywni: 180heartbeats + JUNG v. MATT, Starcom, F25
  • Patroni medialni: Business Insider, Forbes, Nowy Marketing, PRoto, Marketing przy Kawie, ChilliZet, NOIZZ, KampanieSpołeczne.pl

Szczegóły na: awards.effie.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing